NAJKRAĆE rečeno, S kao savršenstvo, jer je novi 911 u Turbo S izdanju sve što predstavlja 911, ali sada uz monstruoznu snagu.
Novi 911 u Turbo S izdanju i dalje pokreće 3.8 bokser motor s dvije turbine, a u maksimumu daje 650 KS i 800 Nm. 100 km/h ima za 2,7 sekundi, a maksimalac je ostao na 330 km/h. Ono što se mnogi pitaju je zašto je Porsche tako drastično povećao performanse motora, za čak 70 KS i 50 Nm.
U telefonskom intervjuu za Road & Track, glavni inženjer za 911, dr. Frank-Steffen Walliser, objasnio je zašto su motor toliko ojačali: "Možda možete izmjeriti, ali razlog za novi Turbo je da osjetite nešto, da osjetite razliku, htjeli smo napraviti skok."
Naime, dr. Walliser kaže da se dodatak od 20-30 KS slabo osjeti, a ovoliki plus itekako zalijepi leđa: "Sada možete osjetiti veličinu motora, posebno kada turbine dostignu radni tlak, zaista je impresivno."
Uostalom, sekunda manje je potrebna da bi stigao do 200 km/h ili tek 8,9 sekundi. A to se itekako osjeti.
I na kraju recimo kako ovo zadovoljstvo u Njemačkoj stoji oko 216.000 eura, odnosno 230.000 eura ako birate kabriolet.