OVO je vjerojatno zadnja izvedenica Abarthove prerade Fiata 500 s konvencionalnim motorom.
A motor dolazi direktno s utrka, i to Formule 4. Radi se o poznatom 1.4 T-Jet motoru koji sada nudi Euro 6D-Final standard ispuha, a pritom u maksimum može dati 165 KS i 230 Nm. Opremljen Garettovom turbinom s kompresijskim omjerom 9:1, nudi maksimalan okretni moment pri 2250 o/min.
Ime mu je Abarth F595, a opremljen ručnim mjenjačem uhvatit će stotku za 7.3 sekundi. Izbor sekvencijalnog pet-stupanjskog mjenjača znači tek desetinku sporije ubrzanje.
Preslatkog trkača u najnovijem izdanju prepoznat ćete po vertikalno postavljenim dvostrukim cijevima ispuha Record Monza Sovrapposto. Izaberete li Scorpion, možda ćete čuti grmljavinu, koja će izazvati interes svih prolaznika.
Abarth i ovaj model oprema naprednim ovjesom s Koni komponentama te moćnim kočnicama s diskovima promjera 284 mm sprijeda i 240 mm straga.
Model se nudi sa 17-inčnim Formula-naplatcima, dok se izbor boja svodi na bijelu, crnu i tri nijanse sive. Želite li i vi ovim modelom obilježiti 50 godina bolida koji je za Formula Italia stvorio Carlo Abarth, ali i postati vlasnik vjerojatno zadnjeg Abartha bez hibridne tehnologije, u Njemačkoj ćete ga platiti od 23.990 eura, odnosno 2600 eura više za cabrio-izvedbu.