KAO ŠTO SE i očekivalo, prednji dio novog automobila izgleda poznato, kao nedavno predstavljeni Citroen C3 supermini, ali s većim stražnjim dijelom i povišenom visinom, što mu daje tradicionalniji SUV oblik.
Detalji poznati s C3
Citroen kaže da C3 i novi Citroen C3 Aircross uključuju "elemente stilskog jezika" iz koncepta Citroen Oli iz 2022. Kao i "obični" C3, Aircross ima oštri prednji kraj s novom Citroenovom značkom, koja se ističe iznad rešetke hladnjaka svjetla za maglu, nisko u preoblikovanom braniku u odnosu na C3. Krila i tragovi kotača širi su od onih na hatchback modelu.
Stražnji dio svakako posuđuje dizajn od C3, ali branik i stražnja svjetla izrađeni su po mjeri Aircrossa. U naglašavanju SUV stila pomaže i skup krovnih nosača i obloga lukova kotača, koji se obavijaju oko dna automobila.
Konkurencija Daciji Jogger
Citroen C3 Aircross mogao bi biti SUV B-segmenta, ali Citroen je u njega uspio ugurati sedam sjedala - prvi u segmentu, prema francuskoj marki. Međutim, C3 Aircross imat će jaku konkurenciju u obliku nešto veće Dacije Jogger - još jednog modela sa sedam sjedala.
Cijena još nije otkrivena, ali s obzirom na Citroenovo pozicioniranje kao robne marke usmjerene na vrijednost u Stellantisovoj štali, C3 Aircross mogao bi koštati znatno manje od 20.000 eura kako bi ostao u rangu s Joggerom.
C3 Aircross dolazi s izborom benzinskog, hibridnog i potpuno električnog pogona zahvaljujući novoj platformi Smart Car.
Očekujemo da će pogonski sklopovi biti isti oni koji se nude u C3 s 1.2-litrenim turbo-benzincem s tri cilindra od 99 KS, uparenim sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i istim motorom spojenim na bateriju od 48 V u hibridu (moguće u verzijama s 99 KS i 128 KS) s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. BlueHDi dizelska ponuda iz odlazećeg C3 Aircrossa neće biti prenesena.
Potpuno električni e-C3 Aircross dobit će istu bateriju od 44 kWh i 111 KS kao i e-C3 supermini, ali s obzirom na Aircrossov veći međuosovinski razmak (najveći u svom segmentu prema Citroenu), očekujemo da će biti ponuđena i veća baterija. e-C3 Aircross s baterijom od 44 kWh najvjerojatnije će imati niži domet vožnje od 320 km koliko ima manji i lakši e-C3.
Treći red sjedala bit će sklopiv
Specifikacije i unutrašnjost Aircrossa još nisu otkriveni, ali znamo da će treći red sjedala biti sklopiv i da će dužina automobila od 4.39 metara omogućiti "više prostora za noge putnika straga", kaže Citroen.
Također, tek trebamo vidjeti unutrašnjost automobila, ali gotovo je sigurno da će Aircross doći s istim rasporedom ploča kao i mini, s 10-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, duguljastim upravljačem i head-up zaslonom za vozača.
C3 Aircross viših specifikacija trebao bi dolaziti sa stražnjom kamerom, bežičnim punjenjem pametnog telefona, automatskim prednjim svjetlima i brisačima sa senzorom kiše, plus Citroenova sjedala Advance Comfort.
Možemo očekivati izlazak na tržište s novim Citroenom C3 Aircross sredinom ljeta, s više informacija o Citroenovom modelu sa sedam sjedala u sljedećih nekoliko tjedana.