PRVI električni Lambo nudit će revolucionarnu tehnologiju i snagu do 2000 KS.
Iako su električni automobili već osvojili svijet hiperautomobila, Lamborghini ne žuri s ulaskom u to područje. Ferrari je svoj električni bolid najavio za ovu godinu, dok se njegov najljući rival nimalo ne žuri - dolazak je tempiran tek za kraj desetljeća.
Sada doznajemo i isplati li se čekati na Lamborghinijev "nečujni" bolid. Ako je vjerovati Oliveru Blumeu, izvršnom direktoru VW Grupe, definitivno se isplati. Prema Blumeovim riječima, nova platforma omogućit će maksimalnu snagu do 2000 KS i radit će na 980-voltnom sustavu, što bi značilo brže punjenje i vrhunske performanse. Posljedica je to preuzimanja nove Volkswagenove platforme koju će dijeliti s Porscheom, Audijem i Bentleyjem.
Ako Lamborghini zaista iskoristi puni potencijal ove arhitekture, njegov prvi EV mogao bi stati uz bok hiperautomobilima kao što su Pininfarina Battista, ali i najbrutalniji automobili današnjice poput onih iz Koenigsegga.
Ipak, sve treba uzeti s rezervom. Naime, prvi električni model temelji se na konceptu Lanzador iz 2023., a to znači i kako bi trebao biti crossover. A već tada se spominjao 1 MW snage (1360 KS).
Blume je također potvrdio da će se novi Lamborghini EV proizvoditi u Italiji, no nije otkrio detalje o podrijetlu pogonskog sklopa. Ipak, naglasio je kako će vozilo biti "tipičan Lamborghini, nešto vrlo emotivno". Ostaje nepoznato kako će ovaj automobil zadržati dušu brenda bez rabijatnog V12 motora.
Recimo i kako je inicijalni plan bio da se novitet lansira 2028. godine, ali je sad obznanjeno kako je rok pomaknut za jednu godinu. Blume vjeruje kako će taj model biti prodajni hit, što se kosi s ranijom Rimčevom izjavom u kojoj je priznao da u tom segmentu kupci nisu zainteresirani za struju.