ROLLS-ROYCE je dobio konkurenciju gdje se najmanje nadao. Nije šala, Aurus je spreman i stigao je da ostavi značajan trag na teritoriju gdje stoluju zapadne marke.
Stara je priča da se Putina na Zapadu boje iz više razloga, a jedan od njih je da je vrlo nepredvidiv u političkim potezima. Ovdje su stvari osjetno bezazlenije jer govorimo samo o automobilu, ali i o autu koji udara na tradicionalne vrijednosti Zapada.
Ruski Aurus je stigao uz državnu potporu, a uz odgovarajuću financijsku nadoknadu pomogli su i neki iz zapadnog svijeta. U dizajnerskom smislu uzora je lako prepoznati, a to vide i posjetitelji u Ženevi. Limuzinu je Putin već prigrlio, a sada se nudi i potencijalnim europskim kupcima. S nevjerojatnih 6,63 metra dužine i međuosovinskim razmakom solidnog kompakta (4,3 m), Aurus Limousine L700 čita bukvicu i danas zaboravljenom Maybachu 62.
Aurus Senat S600 je osjetno manji, dugačak je "tek" 5,63 m i ima metar manje razmaka između osovina (3,3 m). A u oba slučaja interijer puca od luksuza. Koža, drvo i metal dominiraju, a tu su i digitalni kokpit i vrlo bogati infotainment. Naravno, svi danas uobičajeni sigurnosni sustavi su ugrađeni. I sve se može dodatno začiniti beskrajnim mogućnostima personalizacije.
Ispod poklopca je 4.4 V8 motor hibridnog koncepta s 598 KS i 880 Nm kojim će Senat uhvatiti stotku za oko šest, a blindirani Limousine za oko devet sekundi. Potonji pritom teži čak 6,9 tona. Nije naodmet spomenuti pogon na sve kotače te prilagodljiv 9-stupanjski automatski mjenjač.
Narudžbe se sada primaju, no naklada je trenutno na vrlo niskoj razini. Tek će s otvaranjem nove tvornice doseći 5000 primjeraka godišnje, a to u ovoj domeni nije mala stvar.