SUSRETNETE li ih na cesti, novi i stari Ghost ćete lako zamijeniti. Oprošteno vam je.
Nema sumnje, i bazni Rolls Royce je više od automobila. Puno više. Zove se Ghost i stoji 273.000 eura, a pokreće ga 6.75 V12 twin-turbo motor s 571 KS i 850 Nm. Svi kotači su pogonski, ali i upravljivi, a osam-stupanjski ZF mjenjač nadilazi pojam automatskog. Naime, sustav prati GPS poziciju i ovisno o konfiguraciji ceste bira optimalan prijenos. Da, pred zavojem će sam ubaciti u nižu brzinu.
Nakon deset godina istraživanja stiže i novi ovjes. Podešava se prema konfiguraciji ceste koju snimaju kamere, a time nudi i više od onog na što su navikli oni koji su isprobali RR-ov zračni ovjes. A to je tek početak, jer Ghost nudi poseban doživljaj i u kabini. Iza automatski upravljanih vrata krije se savršeni luksuz 5.546 mm duge limuzine, široke nepuna dva metra.
A u kabini je zabranjena bilo kakva neželjena buka. Dovoljno je reći kako se ventilacijski kanali dodatno poliraju kako bi strujanje zraka bilo apsolutno nečujno. Uostalom, što reći kad je Ghost u svojoj uglađenosti morao pobjeći od serije 7, čiju osnovu je prethodnik koristio. Ni najplemenitiji BMW više nije dovoljan, pa je tu osnova Phantoma, tzv. Architecture of Luxury. I tako neka ostane.