KOLIKO god se Nijemci trudili, hladni germanski izraz nikad nije mogao konkurirati talijanskoj školi.
U nedostatku Ypsilona, modno osviještene žene opet mogu birati. Ne, to nije Mini ni konfekcija sa zapada. Odgovor je tu pred nama i zove se Panda, simpatični mališan koji već desetljećima uveseljava gradske ulice. Francuzi su imali četvorku i 2CV, Britanci su se ponosili Minijem, a Talijani ga još uvijek imaju. Da, Panda je posljednji put modernizirana 2011. godine i odavno je izgubila tehnološki korak s rivalima, ali se proizvodi i dalje. Nema sumnje, to je praktičan i simpatičan automobil, a odnedavno i vrlo luksuzan.
Za to je zaslužna suradnja s modnom kućom Trussardi. A to u prijevodu znači puno visoke mode i, prema službenim izvorima, "prvu luksuznu Pandu". Toliko daleko ne bismo išli, ali nema spora da je zanimljiv. Smeđe-crna kombinacija je miljama daleko od neukusa, baš kao i mat boja vanjštine, ali i brojni karoserijski dodaci.
Ispod poklopca 1.2 benzinac sa 69 KS ili 0.9 TwinAir od 85 KS, a nudi se i pogon na sve kotače. Početna cijena u Njemačkoj je 15.400 eura. Puno s obzirom na katastrofalnu sigurnosnu potporu i generalno gledano zastarjelost, ali najmanje za puno stila i osobnosti.
I sada ono najbolje. Panda je tek prvi model nastao u suradnji s Trussardijem.
>> Više informacija: Panda Trussardi