Taycan: 100% električan, 100% Porsche

Foto: Porsche

SVIJET je danas upoznao prvi električni Porsche i dosad najozbiljnijeg rivala Tesli, Model S. Evo što nudi.

Pune četiri godine Porsche je radio na razvoju Taycana, a pritom je samo u izgradnju proizvodnih kapaciteta uložio 700 milijuna eura. Mnogo je revolucionarnih rješenja koje je Porsche ponudio, a ono bitno je da će vozač u mnogočemu imati osjećaj kao da vozi 911, ali i da će biti okružen visokonaponskom mrežom od 800 V.

A ono što Taycan nudi je sljedeće. Izabrane su malo nespretne oznake Turbo i Turbo S, a kasnije će doći i slabije izvedbe, te potkraj iduće godine Cross Turismo. O dizajnu smo već sve rekli tijekom same premijere, pa ćemo samo ponoviti kako je koeficijent otpora zraka 0,22. Taycan je ogroman: dugačak je 4,96m, širok 1,97 m i ima između osovina 2,9 m razmaka. Gepek straga guta 366 litara,a onaj sprijeda samo 81 l.

Idemo dalje, podvozje i kompletna dinamika vozila su elektronski nadzirani, a uz poznate PASM i PDCC sustave stiže i sustav Torque Vectoring koji će doprinositi stabilizaciji vozila. Baterije su kapaciteta 93,4 kWh i za njihovo punjenje do 80% treba 22,5 minuta. Ali samo ako pronađete punjač snage 270 kW. Doseg je 450 km, odnosno 412 km za snažniju izvedbu.

Turbo i Turbo S daju u maksimumu 625 KS, ali...Turbo u overboostu može do 680 KS, a S izvedba do 761 KS. U pogledu okretnog momenta maksimumi su 850 Nm i 1.050 Nm. Obje izvedbe idu do 260 km/h. 100 km/h imaju za 3,2 sekundi, odnosno 2,8 s ako birate skuplji Turbo S, a na 200 km/h su za oko 10 sekundi.

Ah da, i cijena je poznata. 152.136 eura za slabiju i 185.456 eura za snažniju, u Njemačkoj naravno.

 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.