POSLJEDNJIH godina tržište su preplavili potpuno nepoznati proizvođači guma s vrlo jeftinim proizvodima. Isplate li se?
Upravo to se pitao Tyre Reviews stavivši na test osam jeftinih guma. Osim što su među njima tražili pobjednika, u testu su odlučili pokazati kakve su ove jeftine gume u odnosu na neku skupu premium gumu. U konkretnom slučaju radi se o Continental Premium Contact 7 gumi dokazane kvalitete, koja je u gotovo svim provedenim testovima u svjetskom vrhu.
Continentalovoj gumi su suprotstavili gume Nankang Econex NA1, Davanti DX390, Winrun R330, Tomket Sport Series 1, King Meiler Sport 1 KM, Triangle SporteX TH201, Maxtrek MAXIMUS M1 i Double Coin DC99, a test su proveli na poligonu u Volkswagen Golfu.
>> Rezultate testa guma možete pronaći ovdje
Na mokrom su rezultati pokazali koliko su premium gume bolje u takvim uvjetima. Držanje ceste je drastično bolje, dok je zaustavni put s 80 na 5 km/h pokazao nevjerojatnu razliku od čak 14 metara između Continentala i najgore jeftine gume. Drugoplasirani Tomket je trebao dodatnih sedam metara.
Na suhom je razlika nešto manja, ali Continentalova guma je i dalje premoćna. U pogledu upravljivosti Nankang se pokazao solidnim, ali uz nešto izraženiju preupravljivost. Jedina područja gdje Continental gubi titulu najboljeg su buka (i otpor) kotrljanja, i to za dva dB, te cijena, koja je preko 40% viša od druge najskuplje gume.
Prezenter u zaključku ponavlja kako je pri izboru guma sigurnost presudna. Ponašanje na mokroj podlozi jasno ukazuje kako premium gume vrijede razlike u cijeni.