Toyota je opet iznenadila i predstavila najluksuzniji SUV bez krova

Screenshot: Twitter/Japan Sumo Association

KONCEPT se do sada nije pokazao previše uspješnim, ali ovaj donosi potpuno novu priču.

Spoj luksuznog SUV-a i kabrioleta zvuči kao dobra opcija za sve zaljubljenike u kabriolete koji se ne žele odreći pogleda na svijet s visoka. Koncept je to koji su pokrenuli Nissan i Murano CrossCabriolet. 

>> Toyota Century SUV: Ovo je najluksuzniji japanski SUV

Kod Nissana je predložak bio odličan, tada najljepši automobil na svijetu po mišljenju kritike, a kod Toyote je izbor pao na njen najluksuzniji model. Pogađate, netom predstavljeni Century SUV bio je osnova za stvaranje kabrioleta. 

 

Velika je to stvar, ne samo u pogledu gabarita već i kad je u pitanju specijalna uloga automobila. Ovaj unikat predstavljen je na turniru Grand Sumo Tournament kad su ujedno i pokazali kako će se na stražnju klupu udobno smjestiti dva sumo hrvača. 

Poznata je pozadina priče. Radi se o narudžbi iz redova sumo hrvača, koji su tražili paradno vozilo za proslave. Toyota je ponudila Crown, a onda su iz asocijacije sumo hrvača jasno ukazali kako su im apetiti daleko veći.

 

Izbor je pao na Century, a premijeri automobila osobno je nazočio, uz predsjednika japanskog Sumo saveza Yamayasu Shibata,i prvi čovjek Toyote Akio Toyoda. Automobil će koristiti na proslavi 100. rođendana saveza, a potom će vjerojatno biti zadržan za posebne prilike. 

Prerada se u donjem dijelu ne razlikuje od originala. Gornji pak dio je modificiran tako da su uklonjeni krov, B i C nosač te okviri vrata. Zbog postizanja odgovarajuće krutosti Toyota je ojačala karoseriju, a time je porasla i masa vozila. Posljedica je bila potreba i za ojačavanjem ovjesa. 

 

Izbor je pao na bijelu boju vanjštine u kombinaciji s interijerom boje bjelokosti. Umjesto stražnjih sjedala ugrađena je povišena klupa u skladu s ulogom paradnog vozila. Nije poznato ima li promjena na pogonskom sustavu koji standardno čini 3.5 V6 benzinac u formi plug-in hibrida.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.