Toyota već radi na novoj generaciji svojeg najprodavanijeg modela

Foto: Toyota

Iako električna tehnologija, budući standardi emisija i industrijski propisi predviđaju novu mobilnost koja će prisiliti nestanak konvencionalnih vozila, Corolla će nastaviti "živjeti". Fokus će ostati na hibridnoj verziji, dok će PHEV s dosegom od 100 km biti prioritet.

Najprodavaniji automobil u povijesti automobilizma nastavit će svoje prisustvo na tržištu najmanje do sljedećeg desetljeća. To nije iznenađenje s obzirom na uspjeh koji je postigla i nastavlja postizati jer Toyota sebi ne može priuštiti ponudu modela bez Corolle, piše Klix.ba.

Corolla je lansirana davne 1966. godine, a s 13. generacijom ne pokazuje namjeru prekida svoje komercijalne karijere. S više od 50 milijuna prodanih primjeraka diljem svijeta kroz svojih 12 generacija, trenutačni model također uživa veliki komercijalni uspjeh.

Nova generacija povodom 60. godišnjice

Toyota se već priprema za obnovu modela koji je u svojoj 12. generaciji u prodaji od 2018. godine, iako je dizajn unaprijeđen prije dvije godine. Prema prvim prognozama, očekuje se da će japanski proizvođač pričekati do 2026. godine za službeno predstavljanje, kako bi nova generacija bila predstavljena povodom proslave 60. godišnjice Corolle.

Iz Japana stižu informacije da Toyota već intenzivno radi na 13. generaciji, počevši s razvojem sedan verzije pod internim kodom 800D. Nakon službenog debija, nova Corolla mogla bi najprije biti lansirana na azijsko tržište početkom 2027. godine, dok bi specifična varijanta za europsko tržište bila dostupna od 2028. godine.

Novi motori i integracija sa sintetičkim gorivima

S više tehnologije i, logično, više elektrifikacije u svojem asortimanu, Toyota trenutačno nema planove za evoluciju prema isključivo električnom automobilu. Sve ovo ukazuje na to da će japanski proizvođač nastaviti nuditi model u sedan, hatchback i karavanskoj verziji.

Za pogonske sustave, Toyota priprema nove četverocilindrične motore zapremine 1.5 i 2.0 litre, koji su dizajnirani za optimizaciju integracije s hibridnim sustavima te potencijalnu kompatibilnost s neutralnim gorivima poput sintetičkih goriva, e-goriva, biogoriva ili tekućeg vodika.

Toyota već testira najnoviju vodikovu tehnologiju, posebno s modelom GR Corolla H2, koji je prvi automobil na svijetu pokretan ovim sustavom goriva.

PHEV verzija s električnom autonomijom većom od 100 km

Corolla bi u svojem novom asortimanu trebala uključivati i novorazvijenu plug-in hibridnu verziju, koja će nuditi više od 100 kilometara autonomije na čisto električni pogon, što je standard koji trenutačno dostiže većina novih PHEV modela na tržištu.

Iako još nisu objavljene službene slike ili najave vezane za nadolazeću Corollu, iz Japana stižu glasine da će novi model imati aerodinamičniju karoseriju, s pojednostavljenom siluetom. Također, čelnici Toyote najavili su razvoj novih, kompaktnijih motora koji će omogućiti smanjenje visine poklopca motora budućih modela.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.