VW Grupa: Sve premijere domaćina

NAJVEĆI njemački, europski, a po nekim pokazateljima i svjetski proizvođač automobila je za svoj domaći, frankfurtski auto salon pripremio nastup s jakom, ako ne i najjačom postavom. Svaki brand unutar VW Grupe je u Frankfurtu zastupljen barem s jednim produkcijskim ili studijskim novitetom.
Krenimo redom.

Prije svega tu je dakako svima "roditeljski" Volkswagen koji je u Frankfurtu predstavio produkcijsku izvedbu dugo očekivanog malenog gradskog automobila, modela Up.

Malena i štedljiva motorizacija, kompaktne dimenzije, no opet dostatna ponuda prostora i pristupačna cijena glavne su odlike budućeg best-sellera.

Otišao je VW i korak dalje predstavljanjem električnog koncepta NILS. Radi se o neobičnom malenom vozilu za dvoje, kojem u VW predviđaju odlične prodajne rezultate za jedno 20-ak godina kada se ovakvi automobili počnu pojavljivati na prometnicama .

Gotovo koncepcijski identičan koncept je predstavio i Audi. Radi se o modelu Urban Concept, no kunu se u Audiju da veze jedni s drugima nisu imali kad su smišljali ova vozila budućnosti. Tu je još jedan električni Audijev koncept. Radi se o studijskom, no najavnom modelu A2 čiji dolazak na tržište možemo očekivati do 2013.

Znatno realniji, no mnogima nedostižan automobil je redizajnirani Audi RS5 koji je prošao kroz uobičajene faceliftovske promjene zatezanja bora, optimizacije pogonskog sklopa i sl.

Potom valja spomenuti ove, za naše prilike, realističnije brandove koji su u skladu sa svojim imidžom u Frankfurtu predstavili tržišno bliska vozila. Istina, u pitanju su koncepti, no koncepti iz kojih će se sasvim sigurno izroditi novi modeli. Naime, Škodin Mission L je ustvari manja Octavija kojoj se uskoro možemo nadati, dok je Seatov IBL svojevrsna najava sljedeće generacije Exea.

Riječ je valjda o testu koliko daleko poljuljani Seat može ići u kopiranju Audija bez da to kupci skupljeg branda ne zamjere i odluče se za primjerice BMW-a. Naime, prema IBL-ovom izgledu dalo bi se naslutiti kako će i ovaj put za podlogu produkcijskog modela poslužiti tada prethodna, no danas aktualna generacija Audijevog A4.

Tu su još novi Bentley Continental GTC kojega se vjerojatno nećemo nagledati na našim prometnicama, a još manje su šanse da ćemo negdje sresti i L'or Blanc izvedbu Veyrona, koja se ustvari izdvaja tek novim ukrasima i sl.

Na kraju je naravno došao red na desert. Točnije, na Lamborghini Gallardo LP 570-4 ST Trofeo, odnosno limitiranu nabrijanu, skoro pa trkaću izvedbu snage 570 KS. Ista će ubrzati do 100 km/h za 3,4 sekundi. Tu je i nova generacija legendarne 911-ice. Kako je i uobičajeno s 911-icom na prvi bi pogled rekli kako nema mnogo promjena, no tu bi se grdno prevarili jer ih je većina, kako je to uobičajeno, ispod kože. U svakom slučaju Porscheova uzdanica ozbiljno cilja na sam vrh svog segmenta, no i to je uobičajeno, zar ne?

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.