JETTA je od 1979. godine kao limuzinska izvedba Golfa bila za mnoge omiljen auto (snova), posebno za one koji danas sanjaju puno više, recimo Passat.
Jetta živi i danas, i to u svojoj sedmoj generaciji, no ne na europskom tržištu. Jetta sada ide korak dalje i postaje zasebna automobilska marka. I nudit će tri modela, jedan limuzinski i dva SUV-a. I dok je limuzina preimenovana aktualna VW Jetta, SUV itekako sliči Seat Ateci. I pritom su tu svi s ciljem osvajanja mlađe publike.
Ali ne morate se brinuti i zbunjenost će kratko potrajati, sve dok ne kažemo da se sve rečeno odnosi na kinesko tržište gdje je Volkswagen odlučio od trećeg kvartala na tržište pustiti još jednu marku. Jetta se obraća mlađim urbanim obiteljima u potrazi za prvim automobilom. A njima se nudi jeftino rješenje iz pogona u gradu Chengduu.
U Volkswagenu očekuju kako će s novom markom pokriti značajan dio tržišta gdje do sada nisu bili zastupljeni. I da, svi modeli su razvijeni za kinesko tržište po lokalnim mjerilima, te usprkos nižoj cijeni neće biti ponuđeni na nekim drugim, manje zahtjevnim tržištima. A kad smo kod ponude, recimo kako će se Jettini modeli nuditi i u šoping centrima te u mobilnim dućanima.