SLAVNA talijanska marka posljednjih godina živi opasno, na rubu egzistencije, a trenutno je samo jedan model održava na životu.
To je Ypsilon, model koji se neizmijenjen prodaje od 2015. godine kad je zadnji put temeljito redizajniran. Inače, osnova ide i dalje u povijest, sve do 2011. godine kada je predstavljena zadnja generacija, temeljena na osnovi Fiatovih mališana. To ne znači da se radi o lošem automobilu. Naprotiv, Ypsilon je i danas sinonim za eleganciju i luksuz, posebno kad se sjetimo starijih izdanja.
Velika je vijest da se Lancia i dalje nudi, a onda možemo i reći kako Ypsilon stiže uz jednu novinu. Uz stari benzinac i izvedbu na prirodni plin (metan) malena Lancia dobiva mild hibrid formu. Čini ju 1.0 trocilindraš sa 70 KS i 92 Nm, a kojem su pridruženi starter-generator i minijaturna Li-ion baterija. Time će pogon moći regenerirati energiju usporavanja i kočenja, a koja će se kasnije koristiti kao asistencija benzincu.
Pritom ne očekujte čuda. Ypsilon dostiže 100 km/h, i to za tek 14,2 sekundi, a može povući do 163 km/h. Pritom je prosječna potrošnja primjetno pala, s 5,9 litara 1,2 atmosferca na trenutnih 4 l/100 km, ali prema optimističnom NEDC ciklusu.
Novi Ypsilon se nudi u Silver i Gold izdanju, početna cijena je 14.450 eura. Spomenuti hibrid nosi oznaku Hybrid EcoChic, a do kraja mjeseca se nudi po dodatno sniženoj cijeni.