IAKO su od "posla stoljeća" prošla desetljeća, nekadašnji ponosi jugoslavenske autoindustrije još uvijek voze, i to u nemalom broju.
Od gotovo 750.000 proizvedenih primjeraka u izvoz je otišla trećina proizvodnje, a u SAD-u je završilo točno 141.511 primjeraka. Uvoz je krenuo polovicom osamdesetih, a zadnji primjerak je preko bare prešao 1992. godine. Sada zahvaljujući kompaniji Experian saznajemo koliko ih je još uvijek preostalo, i to registriranih.
Za početak recimo da ih je više no primjerice Renaulta, kojih je u Americi trenutno tek 197. Drastično više ih je i u odnosu ne egzotični, ali popularni Bugatti. Pogledate li u tablični prikaz uočit ćete da ih trenutno ima 408. Lako je zaključiti da većina otpada na očuvane kolekcionarske primjerke, a tu zasigurno značajan udio ima i najatraktivnija Cabrio izvedba. U svakom slučaju radi se o pristojnom broju 30-godišnjaka s obzirom na to da su ga mnogi smatrali „nagorim automobilom na svijetu“.
Inače, američkim cestama trenutno vozi 283.794.368 automobila. Najviše je Fordova, 43.216.100, a potom slijede Chevrolet s 39.815.092 primjeraka i Toyota s 35.187.246 automobila.
Vratimo li se europskoj "egzotici“ vrijedi reći kako u Americi ima 630 Peugeota, ali i čak 3135 Opela, i to navodno većinom GT-a, Manti i sličnih atrakcija. Lancia je zastupljena s 97 primjeraka, Triumph sa svega 141 primjeraka, a spomenutih Bugattija ima 138, tri puta manje no 25 puta slabijih Yugića, ističe Jalopnik.