RENAULT će s početkom travnja otvoriti listu narudžbi za novi Kangoo.
Iako je ostao u sjeni crossovera, ne znači da je interes za ovim modelom ikada nestao. Kangoo je bio i ostao predstavnik najpraktičnijeg segmenta MPV vozila. Oni koji su ga imali bit će sretni što ovaj model dobiva nasljednika.
U dizajnerskom smislu neki će vidjeti poveznicu s novim Sanderom, no u Renaultu tvrde da su naglašavanjem oblina, kromom i LED svjetlima htjeli podići dojam i učiniti da izgleda skuplje. A skuplji i je pa tako na francuskom tržištu kreće od 24.900 eura.
A da stvar bude bolja, Kangoo postaje osnova jednog Mercedesa. Nakon što je Nissan Navara imala ulogu X klase, Kangoo će postati Citan.
Vratimo se mi bitnim stvarima. Najveće novosti i ono bitno kriju se u kabini. Ne znamo kako je to moguće, ali u Renaultu kažu da je još praktičniji. Uz 49 litara ukupne zapremine brojnih pretinaca prtljažnik guta još čak 775 litara. Klizna bočna vrata ostaju u ponudi, dok je prednja armatura dobila kvalitetnije materijale i nešto više izolacijskog materijala ispod.
Ponuda motora kreće 1.0 TCE benzincem sa 100 KS. Idući je s cilindrom više i maksimalnih 130 KS. U ponudi ostaje 1.5 dCI dizelaš, a nešto kasnije će stići i električna izvedba. U kombinaciji elektromotora od 100 KS i baterija kapaciteta 44 kWh nudit će doseg od 265 km, što će ga činiti odličnim izborom u poslovima gradske dostave.