Zanimljiva taktika Citroëna. Ogolili su novi C3 do kože, ali je jeftiniji od starog

Screenshot: Citroen.de

NOVI Citroën C3 je na pojedinim europskim tržištima čak i nešto jeftiniji od donedavno aktualnog modela. 

Kao i u slučaju električnog e-C3, u Stellantisu ne skrivaju kako je cijena jedan od glavnih aduta najmanjeg Citroëna. Slična sudbina vrlo vjerojatno iščekuje i novu Fiat Pandu, dok će Opel biti negdje između, a Peugeot i Lancia skuplje varijante. 

Vratimo li se na Citroën, mnogi su ostali zatečeni da novi model kreće cijenom od 14.990 eura. Ova je cijena zasad objavljena na pojedinim zapadno-europskim tržištima.

Posebno zanimljiva je Francuska, gdje se još uvijek nudi i 'stari' C3 po cijeni od 16.590 eura, i to u slabijoj varijanti s 83 KS. Međutim, ta starija verzija ima i vrlo zanimljiv sustav financiranja s mjesečnom ratom manjom od 90 eura.

Samo jedna boja

Na njemačkim stranicama dostupan je konfigurator gdje se doista može vidjeti početna cijena i što se za nju dobiva. Dakle, osim izbora 1.2 motora sa 101 KS, obavezna opcija je izbor Montecarlo plave boje. Sve ostale se naplaćuju, i to od 200 eura za bijelu, pa sve do 700 eura koliko stoji crvena boja. 

Naravno, bazni model nema nikakvih ukrasa, kao ni aluminijskih naplataka. Nema ni krovnih nosača koji su također rezervirani za skuplju razinu opreme Max. 

Nema infotainmenta

Pogled u kabinu otkriva isti potpis kao i kod električnog modela koji stoji 23.300 eura. Dakle, nema klasičnog infotainmenta, kao ni dekoracije interijera poput obojenih obruba ventilacije ili rukohvata. Također, osnovna verzija ima i nešto drugačija sjedala s tapecirungom u jednoj boji, dok su kod Max opreme ugrađena Advanced Comfort. Vrijedi reći kako naslon stražnje klupe nije djeljiv bez doplate. 

I na kraju recimo da na hrvatskim službenim stranicama stoji konfigurator za stari C3 koji se nudi po početnoj cijeni od 14.900 eura. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.