Screenshot: YouTube
OTKAD je interneta podvaljivanje je dobilo novu dimenziju.
YouTube pranksteri postali su posebna vrsta zabavljača, a vlastitu kategoriju mogle bi dobiti i skrivene kamere strave koje smo i u protekloj godini mogli vidjeti u raznim oblicima. Neovisno o tome jesu li u njima podvaljivali nama ili (puno češće) jedni drugima ili nedužnim prolaznicima, tijekom 2013. izdvojilo se nekoliko videa i situacija koje su nas posebno nasmijale. Ili prestravile. Podsjetite se koje su to.
Odmah na početku godine žrtvom podvale postao je srpski premijer Ivica Dačić. Za vrijeme gostovanja u emisiji "Nemoguća misija" voditeljica je skinula gaćice i pred njim u maniri Sharon Stone i slavne scene iz "Sirovih strasti" prekrižila noge. Dačićeva reakcija bila je hit u regiji.
Prankster kraljevi YouTubea i ove su godine bili Vitaly Zdorovetskiy i Roman Atwood. Na kanalu VitalyZd tako je ponovo osvanuo velik broj videa koji su prikupili milijune pogleda, ali najviše pažnje privukao je podvalom "sponzoruši", koja je dosad prikupila više od 31 milijun klikova.
Njegov kolega Roman Atwood najbolje (ili najgore) je prošao pokušavši nasamariti vlastitu djevojku lažnim priznanjem da ju je prevario, ali i videom u kojem je bahatog vlasnika Ferrarija odlučio naučiti lekciju nakon što ga je ulovio parkiranog na invalidskom mjestu.
A među internetskim šaljivdžijama ove se godine izdvojio i mladi Poljak koji se skriva iza imena Sylwester Adam Wardęga. On je do svjetske slave stigao u lipnju, kad nje njegov video u kojem je prikazano "treniranje policije" pogledan više od šest milijuna puta.
Što se tiče stravičnih videa, teško je izdvojiti samo jedan. Ponovo ih je bila čitava hrpa pa se među njima našlo i nekoliko stvarno dobrih. Jedan od takvih bio je i onaj koji je uključivao "telekinetičku smicalicu" promovirajući remake filma "Carrie", a u totalnom prestravljivanju aktera prvo su mjesto sigurno zauzeli momci s BlackBox TV-ja svojom spačkom za 1. travnja. Ipak, među najstrašnijim videima objavljenim ove godine na prvom mjestu je ipak reklama japanske tvrtke Autoway Tires i to iz jednog jednostavnog razloga - njome se plašilo one koji je gledaju.
I za kraj, tu je i podvala godine u kojoj je komičar Tom Mabe smislio odličan način kako svog prijatelja spriječiti da više ikad sjedne za volan pijan. Priloženi video na YouTubeu je objavljen početkom prosinca, a dosad je već prikupio više od 18 milijuna pogleda.