Foto: Press
CALVIN KLEIN našao se na udaru kritike online zajednice nakon što su u sklopu kampanje za novu liniju donjeg rublja angažirali model koji, prema njihovim mjerilima, spada u kategoriju "plus-size" modela.
Naravno, čim su vidjeli 27-godišnju Mylu Dalbesio, dežurni borci protiv nametanja nerealnih ideala ljepote odlučili su reagirati.
"Myla definitivno ne spada u kategoriju mršavica, ali sigurno ne kupuje odjeću na odjelu za punašnije, a trpanje u tu kategoriju mnogima je zbunjujuće", napisala je za Yahoo Lauren Tuck.
"Krupna sam cura. Nisam najkrupnija na tržištu, ali definitivno sam krupnija od djevojaka s kojima Calvin Klein surađuje", rekla je Myla za Elle.
Međutim, valja napomenuti i da CK u kampanji "Perfectly Fit" ni u jednom trenutku eksplicitno ne navodi da je riječ o "plus-size" modelu, ali to nije umanjilo bijes žena koje su na Twitteru dale do znanja što misle o njihovoj kampanji.
"Dobar način da otjerate žene svih dimenzija. Više ne kupujem CK", napisala je jedna korisnica.
"Na novim se fotografijama nalaze modeli Myla Dalbesio, Jourdan Dunn, Amanda Wellsh, Ji Hye Park i Lara Stone. Linija The Perfectly Fit stvorena je kako bismo se prilagodili različitim potrebama, a namjera je bila dati do znanja da je nova linija otvorenija za žene različitih tipova građe", rekao je glasnogovornik Calvin Kleina za New York Times.