Talijanska modna influencerica Chiara Ferragni trenutno je pod istragom zbog suradnje s talijanskim proizvođačem slastica Balocco, s kojim je napravila božićni kolač koji je imao logotip njenog prezimena.
Ideja je bila da se proizvod prodaje po tri puta većoj cijeni, za 9 eura, te da se svi prihodi od prodaje uplate torinskoj dječjoj bolnici za kupnju novog aparata za liječenje djece oboljele od osteosarkoma i Ewingovog sarkoma. No nakon što je akcija završila, iz bolnice su se oglasili da nisu primili nikakvu donaciju od Chiare Ferragni, već da im je brend Balocco i prije početka akcije uplatio donaciju od 50 tisuća eura.
>>Poznata influencerica našla se usred skandala zbog prevare s humanitarnom akcijom
Talijanski mediji pišu kako istražitelji sada sumnjaju da se isto dogodilo u slučaju prodaje lutaka proizvedenih 2019. godine u suradnji s kompanijom Trudi. Prodaja je išla putem Chiarine stranice, a ona je tad izjavila:
"Sva zarada ići će za Stomp out bullying, neprofitnoj organizaciji za borbu protiv cyberbullyinga, teme koja mi je jako bliska." No lutke su se potom prodavale i preko drugih internetskih stranica, gdje kupnja nije uključivala nikakve donacije.
No to nije sve. Talijanski Elle piše da je istražiteljima sumnjiva i Chiarina suradnja s jednom dobrotvornom organizacijom 2020. godine, a cilj je bio prikupljanje sredstava za borbu protiv covida kroz ograničeno izdanje kolekcije s kompanijom Oreo.
Oglasili se Chiarini odvjetnici
Naposljetku su se oglasili i Chiarini odvjetnici Marcello Bana i Giuseppe Iannaccone. "Razjasnit ćemo svaki aspekt triju događaja određenom sucu. Sigurni smo u nevinost naše klijentice", izjavili su.
Podsjećamo, nakon skandala zbog suradnje s Baloccom influencerica se oglasila na Instagramu.
"Donirat ću milijun eura bolnici za potporu skrbi za djecu. Ali to nije sve: radim to javno jer sam shvatila da sam pogriješila u komunikaciji. To je pogreška koju neću ponoviti u budućnosti. Potpuno ću odvojiti svaku dobrotvornu aktivnost, kojima se oduvijek bavim i čime ću se nastaviti baviti, od komercijalnih aktivnosti. Jer čak i ako je krajnji cilj dobar, ako nije bilo dovoljne kontrole nad komunikacijom, to može generirati nesporazume", rekla je Chiara.
Inače, Ferragni je jedna od najpoznatijih modnih influencerica, koju na Instagramu prati više od 29 milijuna ljudi.