TALIJANSKI dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana otkrili su da su puno razmišljali o uzimanju Madonne za zaštitno lice njihove kampanje. Prije nego što su se obratili kraljici popa, dizajneri su se nećkali jer su se bojali da bi poslovni ugovor mogao uništiti njihovo prijateljstvo.
Madonna se iznenadila kad je glasnogovornik proslavljenih Talijana izjavio koliko su se dečki nećkali. Kad su crno-bijele fotografije Stevena Kleina obišle internet, cijeli svijet je bio oduševljen drugačijim izdanjem glazbene dive. Naime, u kampanji je Madonna predstavljala talijansku kućanicu pedesetih godina.
"Zaista smo se bojali obratiti se Madonni u bilo kakvom smislu poslovne suradnje. Smatrali smo da bi to moglo utjecati na naše prijateljstvo s njom. Ona je jedna od rijetkih ljudi kojima se zaista divimo. Činjenica da je imamo u našoj kampanji za nas je ostvarenje snova", rekao je Gabbana. Budući da je kampanja završena, a krajnji rezultat odličan, možemo ustvrditi da su se dečki bezrazložno bojali. Jer kraljica popa i u pedesetima izgleda sjajno, a prijateljstvo s dizajnerima još uvijek traje.