IRSKA eurovizijska predstavnica Bambie Thug prešišala je Baby Lasagnu po pregledima na YouTubeu.
Irkinja za sada ima 2 milijuna i 890 tisuća pregleda, dok Baby Lasagna ima 2 milijuna i 847 tisuća pregleda na YouTubeu. To su dva najgledanija nastupa od polufinala koje se održalo u utorak. Reakcije publike na Baby Lasagnu i njegov nastup puno su bolje od reakcija na irsku predstavnicu, koja je od utorka skupila 15 tisuća dislajkova na video, dok Baby Lasagna ima tek nešto više od 2000 dislajkova.
No, Hrvati ovih dana obožavaju gledati i Lasagnu i Bambie.
Oboje su na vrhu trendinga
Sudeći po trendingu na YouTubeu, vodi se mrtva trka u popularnosti između Lasagne i Bambie.
Lasagna je prvi u hrvatskom trendingu, a Bambie Thug je druga. Hrvati masovno gledaju oba nastupa. U vrhu trendinga je i cjelokupna snimka polufinala, a osim Baby Lasagne i irske predstavnice, nijedan drugi izvođač nije ušao u hrvatski trending.