Frontmen Coldplaya legao na Biokovo u novom spotu pregledanom 18 milijuna puta

Screenshot: YouTube

SLAVNI bend Coldplay prije nekoliko dana objavio je novi spot za pjesmu "Up&Up" koji je pregledan već gotovo 18 milijuna puta. Mnoge je oduševio svojim vizualnim tehnikama, a u njemu se može prepoznati i dobro poznata lokacija u Hrvatskoj.

Naime, u spotu se prikazuje više prizora s raznih strana svijeta, a u jednom kadru pjevač Chris Martin sjedi na Jadranskoj obali naslonjen na planinu Biokovo – naravno, zahvaljujući impresivnim specijalnim efektima.

"Drago nam je da je snimka Biokova i Makarske rivijere iskorištena za spot", izjavio je za Index direktor Turističke zajednice Makarska Tonči Lalić. Iz gradske uprave Makarske također su izrazili zadovoljstvo i iznenađenje što se Coldplay odlučio na uvrštavanje naše obale u svoj spot.

Iz Ministarstva turizma za Index su otkrili da već imaju planove iskoristiti spot za turističku promociju Hrvatske i Biokova: "Hrvatska turistička zajednica svakako planira iskoristiti činjenicu da je svjetski poznati bend Coldplay u svoj glazbeni video uvrstio kadrove Biokova. Za 16. lipnja, kada se slavi 35 godina službenoga proglašenja Biokova jednim od 11 hrvatskih parkova prirode, planirane su objave na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice. Idealna je to prilika brojnim fanovima na društvenim mrežama kroz prizmu video uratka svjetski poznatih glazbenika predstaviti ovaj izniman biser prirode. Video grupe Coldplay, u ovome trenutku pregledan gotovo 18 milijuna puta, zasigurno će biti dodatnim mamcem za pobuđivanje interesa za ovim parkom prirode. Naravno, sukladno navedenome, očekujemo i jaču interakciju na društvenim mrežama, jer biti dijelom spota svjetskoga benda, dodatno omogućuje jaču vidljivost i interakciju na društvenim mrežama, a ujedno i stvaranje jače svjesnosti o brendu.''

Našu obalu i Biokovo možete vidjeti na oko 2 minute i 20 sekundi u videu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.