KFC je u Kini odlučio zamijeniti igračke u dječjim menijima igračkama i detaljima za pse. Poznati lanac restorana brze hrane morao se prilagoditi problemu niskog nataliteta u toj zemlji i činjenici da sve više ljudi ima kućne ljubimce, objavio je Fortune. KFC-ovom franšizom u Kini upravlja Yum China. Tvrtka je objavila da se mora prilagoditi kineskoj demografiji.
“Sve više mladih ima kućne ljubimce. U prošlosti smo imale igračke za odrasle i za djecu. Sada imamo igračke za mačke i pse”, rekao je rekao je Joey Wat, izvršni direktor Yum China, u intervjuu za Fortune.
Generacija Z i milenijalci daju prednost osobnoj udobnosti i dobrobiti, te se više se ne pridržavaju toliko društvenih normi koje zahtijevaju da se vjenčaju i imaju djecu.
Broj kućanstava s dvije plaće bez djece u zemlji raste, a mnoge obitelji odlučuju se za kućne ljubimce. Prema Kineskom udruženju industrije kućnih ljubimaca, od 2015. do 2020. tržište kućnih ljubimaca poraslo je četiri puta na 46 milijardi dolara, a očekuje se da će 2023. dosegnuti 70 milijardi dolara. Vlasti pokušavaju potaknuti obitelji da imaju djecu i ukidaju stroge kontrole veličine kućanstva. Ipak, obične kineske obitelji žale se na lošu ravnotežu između poslovnog i privatnog života i na loš pristup skrbi za djecu. Kina je ranije ove godine izvijestila o svom prvom padu stanovništva od 1961.