DEMI Garza-Pena u posljednji odlazak u trgovački lanac Target povela je i sina Olivera koji pati od sindroma kaudalne regresije, poremećaja koji ometa razvoj u donjoj polovici tijela i mora koristiti invalidska kolica za kretanje. Po dolasku u dućan ostala je pozitivno iznenađena time što su ona i njezin sin vidjeli. Na odjelu dječje odjeće vidjeli su reklamu za muške majice, a majicu je nosio dečko u invalidskim kolicima.
„Oliver svaki dan vidi djecu, ali gotovo nikad ne vidi djecu poput sebe“, izjavila je Demi u intervjuu za portal Today.
„Mi ne koristimo termin 'vezan za kolica' u kućanstvu“, objasnila je Garza-Pena i dodala: „Kolica smatramo prednošću, a kada se Oliver prebrzo vozi po kući, znam mu raširiti ruke kao da leti i osjećam da mu to daje slobodu.“
Ipak, i ona je primijetila da u oglašavanju nedostaje predstavljanja osoba s invaliditetom i ova reklama u Targetu joj je jedna od prvih za koje se sjeća da ih je vidjela.
„Hvala Target!“ napisala je Demi u objavi na Facebooku koja je u međuvremenu postala viralna.
„Danas me sin Oliver zaustavio dok smo kupovali u vašem dućanu da bi mi pokazao sliku koju je primijetio! Gledao je u nju s iskrenim oduševljenjem. Prepoznao je drugog dečka koji je poput njega, smije se i radostan je u majici koju reklamira. Oliver viđa djecu svaki dan, ali nikad ne vidi djecu poput sebe.“
Demi je rekla da je objavila svoje iskustvo zato što je željela podići svijest o važnosti inkluzije u oglašavanju i pokazati ostalima koliko pozitivan utjecaj je ova reklama imala na njezinog sina koji će u ožujku napuniti dvije godine.
„Meni kao roditelju značilo je puno što moje dijete može pogledati reklamu i vidjeti da nema razlike između njega i osobe koju gleda“, rekla je Garza-Pena i dodala: „Nijedan roditelj ne želi vidjeti da mu se dijete osjeća isključenim, a u oglašavanju je to čest slučaj. Danas to nije bio slučaj. Moj Oliver je bio zastupljen!“