Foto: Facebook
POVOD za ovakav upit čelništvu kompanije OshKosh B'Gosh nije želja za popularnošću. Mama Meagan Richter Nash pokušala je svog 16 mjesečnog sina Ashera Nasha prijaviti za jednu audiciju, ali su ih odbili s činjenicom da nisu zainteresirani za djecu s posebnim potrebama. Asher je rođen s Downovim sindromom, no njegova mama, i veliki dio javnosti, u ovom dječaku vide preslatko i predivno dijete.
Želimo li doista mijenjati lica ljepote kao što se propagira, jer ovom odbijenicom agencija i ta tvrtka to baš i nisu dokazale.
Zato je mama revoltirana i odlučna poslala upit čelništvu OshKosh B'Gosha hoće li možda razmotriti da njen preslatki sin postane model za njihovu odjeću.
"Ne želim da ga koriste zbog toga što smo uložili toliki napor u to. Želim da ga koriste jer su prepoznali u njemu kvalitetu i koliko on može pridonijeti njihovoj reklami, onako kako su to napravile neke vodeće modne kuće. Djeca s Downovim sindromom i drugim teškoćama u razvoju su nevjerojatni ljudi, a mi želimo da OshKosh B'Gosh pomogne promijeniti svjetsku percepciju o djeci i osobama s poteškoćama.
Još je uvijek malo kompanija koje u svojim promotivnim porukama koriste osobe s poteškoćama, njima se obraćaju i tako polako mijenjaju sam pogled na takve osobe. No, sve to ide prilično polako s obzirom na prilično velik broj osoba s nekakvim hendikepom i to je masa kojoj se ni mediji posebno ne obraćaju, i to bi se svakako moralo nekako promijeniti.
„Nadam se da ćete vi u tvrtki OshKosh B'Gosh prepoznati sve prednosti koje biste dobili da mog divnog Ashera uključite u kampanju.“, napisala je mama, a cijelu priču objavila je i na Facebooku.
Da se javnost itekako slaže s njom dokazala je gomila podrške pod njenim postom. 59 tisuća lajkova i gotovo 80 tisuća dijeljenja u rekordnom roku. Uostalom, pa pogledajte ga!
Uostalom. Asher već jest velika mala zvijezda. Baš je on bio izabran među stotinama djece za ovu reklamu prikazanu na njujorškom Times Squareu.