Popularni brend čokolade u božićnoj reklami ne želi crvenokosu ili visoku djecu

PRIPREME za prosinačke blagdanske dane se zahuktavaju pa je tako popularni brend čokolade Milka u potrazi za likovima za snimanje božićne reklame. 

Prema opisu koji kruži društvenim mrežama, traže djevojčicu u dobi od 9 do 12 godina koja će glumiti lik Mije i ništa ne bi bilo čudno da nisu istaknuli neke prilično bizarne karakteristike koje (ne) žele.

U pozivu koji je objavila jedna korisnica Twittera pojasnili su da kandidatkinje moraju biti “visoke do 132 centimetra, predivne i anđeoskog izgleda, slatke i nevine, još uvijek male djevojčice”.

“Boja očiju i kose nije važna, ali ne može biti crvena. Tražena dob je od 9 do 12 godina, a ako ima 12, mora biti jako sitna i poput djeteta. Ne smije još biti u pubertetu i mora biti vrlo lijepa, topla i prijateljskog izgleda, kao i s iskustvom, brilijantna glumica”, napisali su. 

Idealan lik je prema opisu “krhak, ali elegantan, tamnih, smeđih očiju i kose poput svile te zaraznog osmijeha”. 

Djevojčica Mia koja je zamišljena u reklami ima životnu želju otputovati u Amazonu, omiljena pjesma joj je Heroes Davida Bowieja, a voli pisati kratke priče i voli životinje te žutu boju. 

“Mora imati zdrave zube i kožu i moći naučiti znakovni jezik te dopuštenje od škole jer je snimanje reklame planirano u vrijeme trajanja nastave”, još su neki od zahtjeva.

Iz tvrtke koja organizira casting su poručili da ovaj dokument nikad nije trebao biti objavljen.

“Ovoga puta nismo zadovoljili standarde prema kojima sve tretiramo s poštovanjem i napravit ćemo sve da se to u budućnosti ne dogodi. Žao nam je zbog ove velike, nenamjerne pogreške”, prenio je britanski Mirror.

Mondelez International, odgovaran za Milka čokolade, dodao je da njihovo originalno pismo nikad nije imalo zahtjeve koji se tiču visine ili boje kose.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.