MILANSKI Inter predstavio je novog glavnog sponzora koji će na crno-plavom dresu nakon 26 godina zamijeniti sad već legendarni Pirelli.
Logotip tog talijanskog proizvođača guma na dresu su nosile najveće legende kluba poput Ronalda, Javiera Zanettija, ali i momčadi koja je prošle sezone nakon 11 godina osvojila naslov prvaka.
Novi Interov glavni sponzor je tvrtka Socios.com koja razvija novi način komunikacije navijača sa svojim klubovima. Riječ je o platformi "Fan Token" koja koristi kriptovalutu Chiliz koju korisnici kupuju kako bi kupovali "tokene" s kojima mogu sudjelovati u aktivnosti u online zajednici navijača pojedinih klubova. Dio te priče već su Atletico, Barcelona, Juventus, Roma, City, Arsenal i brojni drugi klubovi čiji navijači će uskoro moći i na taj način biti dio svog kluba.
Tako će Inter u sljedećoj sezoni reklamirati svoj $INTER Fan Token koji će Interovi navijači uskoro moći kupovati, a nakon toga će na dresu nositi logotip tvrtke Socios.com.
Inter će od dugogodišnjeg ugovora s tom američkom tvrtkom zaraditi najmanje 20 milijuna eura po sezoni, ovisno o bonusima, a Pirelli će ostati jedan od sponzora kluba.