Foto: Hina
U NEDAVNOM službenom gostovanju na Twitteru, pri čemu je odgovarao na pitanja koja su mu dolazila preko ovog internet servisa, premijer Zoran Milanović je na pitanje "je li izlazak iz krize u boljem obrazovnom sustavu" odgovorio "Što je to bolji obrazovni sustav? Taj u kojem svi imaju diplomu iz lijepe književnosti? Volim i ja to, no to nije dovoljno. Neke države su precizne i predvidive kao planetarni sustavi, dok su neke države kao meteorološki kaos gdje ne postoji jasan ishod". Na njegovu izjavu reagirali su danas nastavnici na stranici nastavnici.org.
Problem hrvatskog obrazovanja je to što neki učenici – i to uzrasta od kojih bi se to očekivalo – još uvijek ne znaju sva slova, kao ni tablicu množenja. A to je prilično loš početak, kako za njih osobno, tako i za cijelu naciju. Premijerovo nerazumijevanje problema – ne u detaljima, jer, kako je i sam rekao, besmisleno je tražiti od svakoga da se bavi svim detaljima – nego potpuno konceptualno nerazumijevanje smjera u kojemu se problem uopće nalazi govori da obrazovna politika ove Vlade zapravo ne postoji i da Željko Jovanović ustvari ne igra ulogu ministra nego stečajnog upravitelja čija je uloga: rastjerati, razrušiti, raspustiti, rasprodati, a sve u svrhu interesa onih koji su se u pravom trenutku našli na pravom mjestu, blizu uha ove vlasti.
Kako će sve to završiti, možemo samo pretpostavljati (jer neke su države “meteorološki kaos u kojemu se ne mogu odrediti konačni ishodi”), ali ono što želimo premijeru je da mu djecu obrazuju učitelji koji su izašli iz obrazovnog sustava koji “stvara” te da mu, kad to bude potrebno, hitnu medicinsku pomoć pružaju bolničari obrazovani u sustavu kojeg tako detaljno i dubinski ne razumije", odgovorili su nastavnici Milanoviću.