NIJE tajna da je Google u prošlosti znao raditi greške, i to kakve. Dovoljno je reći Wave, Buzz, oglašavanje ilegalnih kanadskih lijekova, marihuane...
Google zabio autogol
Sve do ovog tjedna, kada je Google "sam sebe upucao u nogu" i kardinalnom greškom konkurenciju vrati u život bez da su ovi morali prstom mrdnuti. Google je, naime, u rezultate pretrage počeo umetati stvari sa svoje društvene mreže Google+. To će rezultate pretraga u velikom broju slučajeva učiniti personaliziranima, a ne objektivnima kao do sada, piše Business Insider.
Drugim riječima, odgovori na upite korisnike mogli bi se značajnim dijelom temeljiti na onome što su korisnikovi prijatelji objavili i diskutirali na svojim profilima na mreži Google+.
Neki blogovi Bing već proglasili boljom tražilicom
O kakvom je kiksu riječ najbolje govori činjenica da je ugledni tehnološki blog Gizmodo zbog toga Bing proglasio boljom tražilicom od Googlea, a na istom tragu je i Scripting News koji je priznao kako je umoran od Googleovog nereda i da će se prebaciti na Bing, pod uvjetom da Microsoft obeća da ga neće upropastiti.
Naravno, može se kazati kako je riječ o impulzivnoj reakciji, ali Gizmodov naslov "Google je Bing upravo učinio najboljom tražilicom" bode u oči. Riječ je o udarcu na Google bez presedana, jer ni sve optužbe o monopolu kao ni promašeni projekti nisu nikad uzdrmali temeljni stup Googleovog carstva - tražilicu.
A još više boli činjenica da su si ovog puta zabili autogol. U tehnološkom sektoru ipak postoji jedno zlatno pravilo - nećete nužno izgubiti ako naljutite konkurente, ali definitivno hoćete ako naljutite korisnike. Drugim riječima, Google bi mogao izgubiti status najjačeg digitalnog brenda ako se brzo ne pribere, procjenjuje BI.
Microsoft se polako vraća u formu
Microsoft, naime, polako ali sigurno počinje biti prijetnjom. Uostalom Microsoft je naučio kako se to radi posljednjih godina otkad je pao u drugi plan. Identificiraj prijetnju, izgradi nešto približno konkurentno i onda to postepeno unaprjeđuj. I čekaj da konkurencija napravi krivi korak i "pojede sama sebe". Prvi rezultati takve taktike počeli su se pokazivati; Bing je prošlog mjeseca po prvi put u SAD-u postao popularniji od Yahooove tražilice.
Hoće li ubrzo postati popularniji i od Googleove ili je ovdje samo riječ o pretjeranom galamljenju nekolicine nezadovoljnih blogera, znat će se već kroz narednih nekoliko mjeseci. Bez obzira na ishod, Google bi se u budućnosti trebao suzdržati od ovakvih eksperimenata.