Ljudi se godinama žale na talijanski brod: "Samo sam gledao čamce za spašavanje"

Foto: Miranda Čikotić/Pixsell, Trip Advisor

JUTROS se usred Jadranskog mora pokvario putnički brod Aurelija talijanske brodarske firme SNAV koji plovi na liniji Ancona-Split. 

Brod se pokvario nedaleko otoka Žirja, a na njemu je oko 200 putnika i 92 člana posade. Tegljenje prema Splitu počelo je oko 16.30 sati.

Kvar broda Aurelia možda i ne treba previše čuditi s obzirom na to da su putnici na poznatom servisu Trip Advisor, ocjenjujući kompaniju SNAV, već godinama upozoravali na probleme s brodom koji plovi na relaciji Ancona - Split. Iz splitskog ureda kompanije SNAV potvrdili su nam da na toj liniji uvijek plovi brod Aurelia, koji sada pluta usred Jadranskog mora.

"Brod je plutajuće smeće, stalno sam gledao čamce za spašavanje" 

Tako je jedan korisnik iz Norveške u srpnju 2017. godine dao najmanju moguću ocjenu tvrtki SNAV, a najveći razlog za to je upravo brod Aurelia. Napisao je kako se radi o plutajućem smeću. 

"Trajekt je izgrađen 1980.! Čini se da je vrlo malo ili nimalo renoviran od prve plovidbe. Ako su ga i renovirali, to sigurno nije bilo poslije 90-ih godina. Ovaj brod unutra smrdi po dizelu, a posada šprica mirišljavu vodicu po tepisima da popravi smrad. Toliko je star, prljav i ruzinav da se pitaš je li siguran i gledaš čamce za spašavanje da budeš spreman na najgore. Iz stropova cure tekućine na tepihe. Vrata na palubi su istrunula. Stepenice na palubi su istrunule. Namještaj u lounge prostoru je prljav i neudoban. Zavjese su prljave i izblijedjele (...) NIKAD VIŠE, ovaj brod bi trebao biti izrezan na rezalištu što je prije moguće", stoji u recenziji norveškog putnika. 

S njim se slaže putnica koje je svoje iskustvo podijelila u kolovozu 2018. godine.

"Brod Aurelia je vrlo istrošen, sve je potrgano i prljavo"

"Brod Aurelia je vrlo istrošen. Sve je potrgano i prljavo, a to uključuje i kabine i toalete. Nema sapuna ni toaletnog papira, sušilice za ruke nisu radile, a vrata WC-a na kojem nema daske su zapela. Soba je bila bučna i budile su nas poruke na zvučnicima u 6:30. Izlazi za slučaj nužde su loše označeni i čak i blokirani u jednom slučaju. Osoblje nije ljubazno. Učinite si uslugu i potrošite novac na (jeftiniju) avionsku kartu", stoji u recenziji putnice. 

"Brod je vidio bolje dane, istrošen je, može se to tako reći", stoji u još jednoj recenziji iz lipnja 2017.godine.

Još niz recenzija svjedoči o lošim iskustvima putnika u brodu Aurelia koji se danas pokvario usred Jadranskog mora.

"Kako ova kompanija plovi europskim vodama je misterij. NIKAD VIŠE"

"Kako ova kompanija plovi europskim vodama je misterij. Tri sata smo kasnili u Anconu i pet sati u Split. Trajekt je prljav od početka do kraja, naša kabina je bila neupotrebljiva. Buka neke pumpe za grijanje nas je prisilila da probamo spavati na palubi. Paluba i loungevi su bili puni ljudi koji su pokušavali spavati, jedva smo prolazili. Bar je vic, 20 minuta je trajalo da dobijemo Colu. Nisam siguran kada je brod izgrađen no star je i to se vidi, hrđa i potrgani dijelovi svugdje. NIKAD VIŠE", napisao je putnik u rujnu 2017.

"Oznake za putnike su užasne na brodu. Naša soba je bila obična unutrašnja kabina, užasno. Krever na kat za par?! Kupaonica je bila prljava, toalet je bio prekriven stidnim dlakama, bilo je tako prljavo. Maleni, oštri ručnici, nema prozora u sobi i ikakvog svježeg zraka. Bilo je to jedno od najgorih spavanja ikada. Brod je u polasku kasnio trideset minuta pa se dva i pol sata nismo ni pomaknuli. Program koji se puštao na brodu je užasan. Osoblje se užasno ponašalo i nema manire", piše jedna putnica u lipnju 2017. I ona spominje da su ih ujutro budile najave da stižu u Split svakih 10 minuta, iako su bili još dva sata udaljeni od Splita. Napisala je kako su se vraćali automobilom jer nisu mogli podnijeti još jedno putovanje tim brodom. 

"Putovali smo 23 sata od Ancone do Splita. Užasno iskustvo"

Još je jedan putnik opisao katastrofalno iskustvo u brodu Aurelia. Kako je napisao, putovali su 23 sata od Ancone do Splita. 

"Užasno iskustvo. Naravno, razumijem da nisu mogli krenuti po vjetru, ali ovo je bilo najgori kraj ljetovanja koji sam ikada doživio. Bili smo u luci 13 sati, puno nakon što se vjetar smirio. Nitko nije davao nikakve informacije. Osoblje je bilo bezobrazno i nezainteresirano. Nađite drugi način za putovanje", poručio je putnik iz Amsterdama u lipnju 2016.

Jedna putnica talijansku brodarsku kompaniju optužila je za lažno reklamiranje. 

"Slike online pokazuju prostrani bračni krevet, veliki prostor za sjedenje s kaučem, stolcima i stolom. U stvarnosti je bio maleni bračni krevet i kabina u kojoj je bilo samo prostora hodati oko kreveta. Nije bilo nikakvog drugog namještaja i kupaonica je bila prljava. Nije bilo ventilacije i iako smo gledali na more nismo mogli otvoriti prozor", napisala je u svibnju 2017. godine. 

Ipak treba reći kako na Trip Advisoru ima i korisnika koji hvale putovanje talijanskom kompanijom na liniji Ancona - Split. No od 2016. takve su recenzije ipak su dosta malobrojnije od onih negativnih, a u njima se uglavnom ne spominje stanje u kojem se nalazi brod.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.