Hrvatska je po izvješću američkog Virtuosa, jednog od vodećih svjetskih operatera za luksuzna putovanja, uvrštena među pet najboljih svjetskih destinacija za 2025., rekao je ministar Tonči Glavina u New Yorku, gdje sudjeluje na turističkom sajmu "New York Travel & Adventure Show".
Posebnost ovogodišnjeg predstavljanja hrvatskog turizma na američkom tržištu jest status Hrvatske kao zemlje partnera, a hrvatski paviljon osvojio je i posebno priznanje najboljeg paviljona na sajmu, priopćila je u nedjelju Hrvatska turistička zajednica (HTZ) koja predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na tom sajmu koji se održava 25. i 26. siječnja.
"Sa zadovoljstvom mogu reći da je prema izvješću Luxe Report američkog Virtuosa, jednog od vodećih svjetskih operatera za luksuzna putovanja, Hrvatska uvrštena među pet najboljih svjetskih destinacija za 2025. godinu", rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.
Dodao je da se time dodatno potvrđuje međunarodno priznanje Hrvatske na globalnom turističkom tržištu, a kroz cjelovitu reformu turizma žele osigurati bolje rezultate, jačajući poziciju Hrvatske kao destinacije koja nudi kvalitetu, raznolikost i jedinstvena iskustva.
Lani s američkog tržišta više od 776 tisuća dolazaka i 2.2 milijuna noćenja
Cilj im je, dodao je, kroz ulaganja osigurati da Hrvatska ostane sinonim za kvalitetu, autentičnost i održivost, čime će privlačiti turiste, pa tako i s američkog tržišta, tijekom cijele godine.
U sklopu hrvatskog izložbenog prostora održan je poseban program, a novinari su se upoznali s glavnim ciljevima i trendovima hrvatskog turizma za ovu godinu, među kojima su briga o održivosti i kreiranje jedinstvenih doživljaja u razdobljima izvan špice sezone te u kontinentalnim dijelovima naše zemlje.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da Amerikanci cijene našu zemlju zbog osjećaja sigurnosti i jedinstvenih doživljaja, a budući da ju nerijetko posjećuju izvan glavne sezone, uvelike utječu i na razvoj cjelogodišnjeg hrvatskog turizma.
Hrvatska delegacija susrela se s brojnim strateškim partnerima kao što je američki turoperator Sky Vacations koji promiče hrvatske manje poznate destinacije kao idealna mjesta za odmor izvan glavnih ljetnih mjeseci. Sastanak je održan i s organizatorom Spartan traila koji će se i ove godine održati u Hrvatskoj, navodi HTZ.
Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda, svoju ponudu predstavlja i 20 hrvatskih suizlagača. Hrvatska je lani s američkog tržišta ostvarila više od 776 tisuća dolazaka i 2.2 milijuna noćenja, što je u odnosu na 2023. rast od 9 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima, navodi HTZ.