Obećana zemlja hrvatskih tajkuna: Nakon Todorića i Tedeschija, i Luka Rajić ulaže u Srbiju

NAKON što su vlasnici Agrokora i Atlantic Grupe Ivica Todorić i Emil Tedeschi posljednjih mjeseci agresivnije krenuli prema srpskom tržištu, sada je i Luka Rajić odlučio okrenuti poslovanje prema istoku.

Tako je danas objavljeno da je njegova tvrtka RALU logistika osnovala sestrinske tvrtke Ralu Beograd, dok je u Sloveniji osnovana Ralu logistika u Kopru. "Sestrinske tvrtke u Srbiji i Sloveniji, kao i hrvatska tvrtka RALU logistika, osim transporta, pružat će integrirane logističke usluge u hladnom lancu", stoji u priopćenju Ralu logistike te se dodaje kako će se nastaviti ulaganja u opremu i infrastrukturu, a želi se i povećati broj zaposlenih sa sadašnjih 80 na 200.

Rajić u razvoj tvrtke uložio 110 milijuna kuna

"Strategija RALU logistike je širenje i prisutnost u segmentu hladnog lanca na domaćem i tržištu regije. To smo i potvrdili osnivanjem tvrtki u Beogradu i Kopru te akvizicijom HIT Transporta kojom je zatvoren ciklus akvizicija na domaćem tržištu. Vjerujemo da će naše komparativne prednosti također pridonijeti kontinuiranom i kvalitetnom razvoju domaćeg i regionalnog transportnog tržišta", kazao je predsjednik Uprave RALU logistike Renato Radačić.

U razvoj tvrtke u vlasništvu Luke Rajića je do sada od planiranih 200 milijuna kuna uloženo njih 110 milijuna. Zbog širenja i razvoja poslovanja te ulaska na nova tržišta, planira se i povećanje ukupne investicije.

Todorić lider na srpskom tržištu sladoleda i ulja, drugi u trgovini

Ivica Todorić je već odavno zagrabio na srpsko tržište te su njegove tvrtke već lideri po proizvodima koje proizvode u Srbiji. Tvrtka Frikom je već lider na tržištu sladoleda, a uljara Dijamant drži vodeću poziciju na tržištu ulja i proizvoda od ulja. Todorićev trgovački lanac Idea se smjestio na drugu poziciju, odmah iza Delte.

Da je kupovina brendova iz Srbije trend ovih dana je potvrdio i vlasnik Atlantic Grupe Emil Tedeschi koji je postao vlasnikom srpskih prehrambenih brendova Smokija, Bananice, Najljepših želja te Grand Kafea. Tedeschi to nije kupio izravno u Srbiji, nego je do njih došao preko kupovine slovenske Droge Kolinske. Uz nju je dobio tri srpske kompanije - Soko Štark, Grand prom i Palanački kiseljak.

"Svi koji nešto znače posluju u Srbiji"

Očito je kako je srpsko tržište vrlo primamljivo hrvatskim tajkunima. To dokazuje i izjava hrvatskog ministra gospodarstva Đure Popijača koji je nedavno rekao kako se u Srbiji nalazi više od 200 hrvatskih tvrtki koje su u susjednu zemlju od 1993. godine uložile oko 520 milijuna eura. Popijač je tada istaknuo da su "zapravo svi koji nešto znače" prisutni na srpskom tržištu. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.