Podravska banka upozorila je svoje klijente na na povećan broj prevara prilikom kojih prevaranti u telefonskim pozivima i drugim načinima komunikacije (WhatsApp, SMS, e-mail) navode primatelje da daju osobne i financijske podatke poput podataka o platnim karticama.
Također od nekih traže i preslike osobne iskaznice. Prevaranti se predstavljaju kao tvrtka koja će korisniku vratiti novac koji je izgubio u prevari ili kako bi im uplatila novac.
"Zapamtite, banka vam neće poslati mejl koji sadrži link"
"Molimo da navedene podatke ni u kojem slučaju ne odajete jer oni nisu potrebni nikome od koga očekujete uplatu. Molimo vas za izniman oprez prilikom zaprimanja takve komunikacije. Važno je upamtiti, banka od vas nikada neće tražiti navedene podatke", upozoravaju iz Podravske banke.
Zapamtite, banka vam neće poslati e-poruku koja sadrži poveznicu kako biste potvrdili podatke o svom bankovnom računu, neće od vas tražiti podatke o karticama, PIN-ove, lozinke, kodove iz m-tokena, tj. display kartice te tražiti da preko e-maila odnosno poveznice potvrdite nedavno obavljenu transakciju.
Banka vas neće zatražiti da osobne podatke dostavljate e-mailom, već će od vas tražiti da dođete osobno u poslovnicu.