Screenshot: Youtube
Rimac je u svom predavanju govorio o kompleksnosti poslovanja u Europi u usporedbi s SAD-om. Publici je objasnio gdje je točno Hrvatska, te usporedio njen BDP s godišnjim prihodima velikih kompanija poput Googlea ili BMW-a.
Govorio je i o vlastitom poduzetničkom putu i izazovima s kojima se susretao.
Rimac je rekao da je idealno B2B tržište za Rimac Automobile - Kina, dok je tržište za njegove superautomobile SAD. Zbog toga planira osnivanje nekolicine ureda izvan Hrvatske, ali proizvodnju će zadržati u matičnoj zemlji.
Rimac: Želimo dokazati da se i u Hrvatskoj može raditi
Govorio je i o razlozima ostanka u Hrvatskoj, koja nije ni tržište za njegove proizvode i u kojoj je teško pronaći odgovarajuće zaposlenike.
"Teško je reći bi li lokacija napravila bitnu razliku za naše poslovanje. Otvorit ćemo urede na nekoliko lokacija u svijetu, ali proizvodnju zadržavamo u Hrvatskoj. Možda nije najlakši način, ali želim dokazati da se može"
Predavanje Mate Rimca koje traje oko pola sata možete pogledati YouTubeu.