Foto: Index
S OBZIROM na činjenicu da u Hrvatskoj više nije bila otvorena nijedna zračna luka, zrakoplov je preusmjeren u Rim", glasi službeno objašnjenje tvrtke Croatia Airlines. Prema svemu sudeći, radi se o velikom skandalu u tijeku turističke sezone jer bi Međunarodna zračna luka u Zagrebu morala biti operativna, odnosno raditi 24 sata na dan. No, krenimo redom.
> NEMAJU POJMA S Tuđmana se oglasili o putnicima koji su završili u Rimu umjesto Dubrovniku
Tu informaciju iz zagrebačke Zračne luke nisu htjeli ni potvrditi ni demantirati, već su u odgovoru za Index rekli da će se očitovati u ponedjeljak!?
Morali su biti otvoreni cijelu noć
Posada je potom let preusmjerila na zračnu luku Leonardo da Vinci Fiumicino u Rimu, gdje su sletjeli oko 1 sat poslije ponoći.
Valja naglasiti da je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture donijelo naredbu o radnom vremenu aerodroma, a naredba je objavljena u Narodnim novinama 29. ožujka 2017. godine.
Ondje stoji da, primjerice, Zračna luka Split ima radno vrijeme do 22 sata, dok Zračna luka u Zagrebu mora raditi 24 sata.
"Svim putnicima osiguran je hotelski smještaj i to o trošku Croatia Airlinesa. U skladu s Europskom regulativom, kompanija će svim putnicima osigurati prvi raspoloživi let do njihova krajnjeg odredišta, Dubrovnika, i to danas oko 13 sati i 45 minuta na letu Rim – Dubrovnik", kažu nam na kraju iz Croatia Airlinesa.
Index je prenio i izjavu putnika koji se našao na tom letu, a koji kaže da nisu imali nikakve informacije zašto su umjesto u Dubrovniku završili u Italiji.