Splitski kapetan vodio akciju spašavanja u Tihom oceanu. "Pomorac je živ izgorio"

Screenshot: Youtube

Posada broda za prijevoz ukapljenog prirodnog plina Gaslog Salem pod zapovjedništvom kapetana Marina Raića iz Splita u petak je sudjelovala u akciji spašavanja na Tihom oceanu.

Tom prilikom spašena su sedmorica preživjelih pomoraca, šestorica Indonežana i japanski zapovjednik ribarice, koji su na oceanskoj pučini plutali u splavi za spašavanje. Grčki plinaš koji plovi pod bermudskom zastavom na putu je iz luke Dampier u zapadnoj Australiji prema japanskom Himeiju, gdje se očekuje kasnije tijekom današnjeg dana, piše Slobodna Dalmacija.

"U petak ujutro, u 10:05 sati po lokalnom vremenu, zaprimili smo žurnu poruku Japanske obalne straže da se japanski ribarski brod Koufimaru No 8 nalazi u opasnosti. Riječ je o brodu s osam članova posade.

Nakon primitka poruke, zaputili smo se prema naznačenoj poziciji i uključili u akciju traganja i spašavanja kao jedini brod u blizini.

Ubrzo nakon toga, pridružio nam se zrakoplov obalne straže, koji je uočio preživjele ribare u splavi nedaleko od tonuće ribarice koja je u cijelosti bila zahvaćena vatrom i iz nje se širio gusti crni dim vidljiv na horizontu", svjedoči kapetan Raić za Slobodnu Dalmaciju.

Pomorac živ izgorio u strojarnici

Pomorci s Gaslog Salema su u suradnji sa zrakoplovcima uočili preživjele ribare na uzburkanom moru i uspješno ih spasili iz mora u poslijepodnevnim satima petka. Posadi ribarice je pružena prva pomoć.

"Prema izjavama preživjelih, tunolovac je 8. kolovoza isplovio s japanskog otoka Okinawa na ribarenje. U ranim jutarnjim satima petka buknuo je požar u strojarnici njihova broda i upravitelj stroja je ostao zarobljen gaseći požar.

Zbog širenja vatre i nemogućnosti daljnjega gašenja posada je napustila brod, a upravitelj stroja, Japanac, ostao je zarobljen u strojarnici do potonuća ribarice i nažalost nije preživio.

Preživjeli pomorci prebačeni su na brod Japanske obalne straže u ranim jutarnjim satima subote", kaže kapetan.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.