Foto: Hina
Radi se o najvećem željezničkom infrastrukturnom projektu čija je procijenjena vrijednost iznosila milijardu i 517 milijuna kuna te koji se s 85 posto sufinancira EU sredstvima, navodi se u priopćenju HŽ Infrastrukture.
Nakon što je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave 8. travnja 2016. u cijelosti odbila žalbe ponuditelja na odabir izvođača radova, postignuti su uvjeti za potpisivanje ugovora za radove HŽ Infrastrukture s odabranom zajednicom ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke Div d.o.o., Dalekovod d.d., i Zagreb-montaža d.o.o. Tijekom ljeta 2016. trebali bi započeti radovi, a projekt bi trebao biti gotov do kraja 2019. godine.
Suša: Ovo je veliki korak za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo
"Ovo je veliki korak za HŽ Infrastrukturu kao i za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Ponosni smo što ovime HŽ Infrastruktura postaje nositelj do sada najvećeg projekta u Republici Hrvatskoj koji se sufinancira sredstvima EU fondova. Ovo je veliki dan za našu tvrtku i hvala svima koji su radili na ovom projektu. Napokon krećemo s radovima i to nas iznimno veseli.
Radi se o strateškom projektu kojim će HŽ Infrastruktura zasigurno doprinijeti rastu BDP-a, revitalizaciji građevinskog sektora te unaprjeđenju kvalitete željezničkog prometa u RH. Dodatno, raduje nas činjenica što je projekt prepoznala i Europska unija koja s 85 posto sredstava sufinancira radove i nadzor projekta. Radi se o dionici koja je dio Mediteranskog koridora, jednog od dva europska prometna koridora koji prolaze RH i dio su europske transportne mreže. Fokusirali smo se na prioritetne investicije koje su potencijalno najveći generator rasta prometa i prihoda.
Izabrana je cjenovno najpovoljnija ponuda i vjerujem kako će hrvatske tvrtke koje su izabrane za izvođače radova zajedno s timom HŽ Infrastrukture na čijem je čelu voditelj projekta Tihomir Lažeta napraviti odličan posao. '', rekla je predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture Renata Suša.