Zašto je u spotu HTZ-a o ljepotama Hrvatske scena iz Norveške? "Vrijeme je bilo loše"

Screenshot: YouTube

HRVATSKA turistička zajednica (HTZ) objavila je video kojim se promoviraju Mjesec hrvatskog turizma te ljepote Hrvatske kadrovima iz Norveške.

Kako smo jučer pisali, u promotivnom videu HTZ-a od pola minute u 26. sekundi prikazana je šuma s prugom i vlakom, što je zapravo snimka iz Osla objavljena na servisu Shutterstock. 

 

Šef HTZ-a Kristjan Staničić jučer je za N1 komentirao snimke iz Norveške u spotu koji promovira ljepote Hrvatske.

"Vidio sam informacije na portalu, dao sam nalog i zadatak svojim suradnicima da ispitaju o čemu se radi jer smo svi trenutno okupirani Danima hrvatskog turizma, a kad dobijemo odgovor agencije koja je radila promotivne spotove za Hrvatsku turističku zajednicu, objavit ćemo ga. No mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone", rekao je Staničić za N1.

Index je upit o snimkama iz Osla kojima se reklamira Mjesec hrvatskog turizma poslao HTZ-u te Ministarstvu turizma i sporta. Iz HTZ-a su nam odgovorili da će nam agencija BBDO Zagreb, koja je izradila spot, dati odgovor zašto su korištene snimke iz Norveške.

"Bilo je loše vrijeme..."

"Nastavno na vaš upit, ovim vas putem informiramo kako je promotivni video spot za Mjesec hrvatskog turizma izradila agencija BBDO Zagreb uz pomoć Val produkcije. Redatelj spota je Nevio Marasović.

Napominjemo kako Hrvatska turistička zajednica, kao naručitelj spota u niti jednom trenutku nije bila obaviještena kako sporni kadar nije snimljen na zadanoj lokaciji, odnosno da je isti otkupljen", odgovorili su nam iz HTZ-a.

Uz svoj odgovor poslali su nam skraćeno očitovanje agencije BBDO. Oni kažu da su koristili snimku sa Shutterstocka zbog loših vremenskih uvjeta u prosincu na lokaciji gdje je spot trebao biti sniman te da su odlučili za taj kadar nadomjestiti neutralnim materijalnom.

"Slijedom upita o spornom kadru u kampanji Mjesec hrvatskog turizma šaljemo obrazloženje. Navedeni video materijal sniman je krajem 2019. godine. za potrebe kampanje koja je bila predviđena za emitiranje u veljači 2020. godine.

Zbog terminskih i budžetskih ograničenja te loših vremenskih uvjeta u mjesecu prosincu na lokaciji nije bilo moguće izvesti snimak iz zraka koji bi na atraktivan način prikazao ljepote Hrvatske. Stoga je odlučeno kadar nadomjestiti neutralnim materijalom s online video arhiva u trajanju od 0.9 sekundi.

Isto tako treba imati na umu kako je korištenje video arhiva, uz snimanje na autentičnim lokacijama, uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet. Stoga su u navedenom promotivnom spotu korištena još četiri takva kadra: panorama Dubrovnika, te kadrovi autobusa, trajekta i aviona, sva tri iz Hrvatske.

Ostatak spota Mjesec hrvatskog turizma je u cijelosti sniman na više lokacija diljem Hrvatske", odgovorili su iz agencije BBDO Zagreb.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.