Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina ustvrdio je danas da bi Zračna luka Rijeka i njezin direktor "trebali raditi svoj posao, a ne prozivati Turističku zajednicu Kvarnera u medijima", ocijenivši to kontraproduktivnim.
"Zračna luka Rijeka trebala bi raditi svoj posao, kao i njen direktor, a to je organizacija i upravljanje aerodromom, a ne prozivati Turističku zajednicu Kvarnera u javnom prostoru", rekao je Komadina na redovitoj konferenciji za novinare u Županijskoj upravi.
Što se tiče Turističke zajednice (TZ) Kvarnera, dodao je, u posljednjih desetak godina je kroz zajedničko oglašavanje Zračne luke Rijeke uloženo 10 milijuna eura te su dovedeni svi zračni prijevoznici koji su se javili na natječaj HTZ-a.
"Ne vidim čemu ta polemika"
Župan Komadina, koji je ujedno i predsjednik Skupštine i Turističkog vijeća Turističke zajednice Kvarnera, napomenuo je da se svake godine angažira oko milijun eura za taj sustav te da 84 posto putnika dolazi upravo avionima, koji su "dignuti" kroz sustav oglašavanja.
"Ne vidim čemu ta polemika, naša zračna luka je turistička, nema veliki promet putnika jer naša struktura smještajnih kapaciteta ne podržava aviogoste, za razliku od Istre, koja ima viškove kapaciteta, koje mogu puniti agencije", rekao je te dodao da se turistički kapaciteti u Primorsko-goranskoj županiji pune individualnim gostima i da su u pravilu autodestinacija za goste iz južnog dijela Njemačke, Austrije, Mađarske i Slovenije, koji su na pet sati vožnje.
"To što radimo je da održimo Zračnu luku na životu, da ponudimo i avioprijevoz, a vremenom će taj dio možda i rasti jer se pokušavamo probiti i na dalja tržišta s kojih ima smisla ići avionom", rekao je.
Unija Kvarnera otvorila pitanje o padu putničkog prometa u zračnoj luci
Unija Kvarnera je početkom rujna uputila otvoreno pismo županu i direktorici Turističke zajednice Kvarnera u kojem je postavljeno i pitanje o padu putničkog prometa u Zračnoj luci Rijeci, na što su iz TZ-a uzvratili također pismom navodeći da o rezultatima i manjem broju putnika treba pitati Upravu te da je kroz udruženo oglašavanje uloženo oko 10 milijuna eura.
Iz Uprave Zračne luke Rijeke potom su poručili TZ-u Kvarnera da Primorsko-goranska županija "ne postoji za zrakoplovni turizam i potpuno je neprepoznata na dalekim tržištima, a avioprijevoznici ukidaju postojeće linije".
Predstavnik radnika u NO-u Zračne luke Rijeka ocijenio je netočnim da je zračna luka odgovorna za ugovaranje letova i broja putnika budući da je Komadina naložio da, zbog iznimne važnosti projekta udruženog oglašavanja i ulaganja u provedbu promotivnih aktivnosti putem avioprijevoznika, koje su nužne za ugovaranje novih letova, to obavlja isključivo TZ Kvarnera, uz savjetodavnu potporu zračne luke.