OPĆE je poznato kako Volkswagen već godinama sa Seatom igra na kartu emocija i sportske elegancije, a u sličnom smjeru krenuo je i korejski Hyundai.
I dok Volkswagen javno nikada neće priznati da mu je uzor u pogledu stila Alfa Romeo, u Hyundaiju nemaju problema s takvim usporedbama. Tako je potpredsjednik odjela dizajna u Hyundaiju, SangYup Lee, za Automotive News izjavio kako želi da Hyundaijev dizajn bude seksi kao Alfa Romeo. I u tom su naumu jako ozbiljni. Koncept Le Fil Rouge je pak najava novih kretanja i jasna potvrda da nam dolaze nova uzbuđenja.
I doista, usporedimo li prve modele, poput nepoderivog Ponyja, s onima od prije desetak godina i sada potpuno novim modelima, jasno je kako je korejska marka snažno napredovala.
Lee tako objašnjava daljnje planove: "Auto (Le Fil Rouge) je emocionalan proizvod. Želimo maksimizirati emocionalnu vrijednost. Alfa Romeo i Maserati, to su seksi automobili, a oni jako utječu čak i na Nijemce. Za Hyundai je biti više seksi od Alfe cilj koji želimo ostvariti."