Iako je Bugatti još donedavno tvrdio kako se povlači iz lova na brzinske rekorde, najnoviji događaji govore suprotno. Poslovna politika pod Rimcem se izmijenila, pa tako sada uključuje neke nove domene. Jedna od njih je povratak u lov na brzinske rekorde.
Nedavno smo svjedočili rekordu Mistrala, zadnjeg Bugattija s W16 motorom, koji je postao najbrži roadster na svijetu. Sada je Mate Rimac otkrio kako njihovi apetiti tu ne staju. Spomenuo je lov na limit od 500 km/h i pritom nije pitanje može li Bugatti biti toliko brz, već kada će to postići.
Top Gear je uhvatio Rimca u razgovoru s Michelinovim inženjerima. Stoga su ga direktno pitali je li se raspitivao o gumama i njihovim mogućnostima da mogu sigurno dovesti do 500 km/h. "Upravo je to bila naša rasprava. Shvatio sam da su dečki koji su ovdje zapravo odgovorni za ovu vrstu visokih performansi i trkaćih guma. A ja kažem: "Možeš li ovo učiniti? Možeš li ono učiniti? Gdje je granica?"
Iako Bugatti tek treba objaviti podatke o performansama svog najnovijeg automobila, Tourbillona s V-16 hibridnim pogonom, ne sumnjamo da će imati snagu i aerodinamiku koji mogu doseći granicu od 500 km/h. Druga je priča ima li tvrtka prostora za takav podvig.
Podsjetimo, Mistral je označio kraj W16 motora, a u svojem zadnjem pohodu je vožnjom od 453.91 km/h oborio brzinski rekord.