SUDEĆI po novitetu, Audijevi kreativci uzeli su slobodne dane.
Audi je u Šangaju predstavio nove koncepte. Iako se radi o atraktivno skrojenim automobilima, najveći interes je izazvalo ono čega nema. Naime, kompanija se odlučila "odreći" prepoznatljivog logotipa s četiri prstena.
Pogled u službenu objavu otkriva da ovo nije Audi. Tvrtka je predstavila novu marku, a zove se - Audi. Točnije, sada je to AUDI i upravo to piše na konceptima. Od svih imena koja su mogli izabrati, odlučili su se upravo za to ime, a onda su uklonili prstene kako bi je distancirali od istoimenog izvornika.
Novi logo je sada ime marke, i to velikim slovima. Otkrivaju to koncepti predvođeni AUDI E konceptom. Upravo on najavljuje i tri nova modela, a oni će se nuditi paralelno s Audijevim modelima. Glavna razlika bit će u tome što će Audi nuditi klasično pogonjene modele, dok će AUDI nuditi isključivo električne automobile.
Dodatno, svi AUDI modeli dobivaju novi dizajnerski izraz koji će biti "krojen po ukusu kineskih kupaca". Gernot Döllner, glavni izvršni direktor Audija, izjavio je: "Pokretanjem ovog novog brenda za električne i inteligentne modele u Kini Audi otvara novi put u novim segmentima s kupcima koji su tehnološki napredniji."
AUDI E concept je 4870 mm dug automobil Sportback karaktera. Ima dva elektromotora za pogon na sve kotače. Službeni podaci govore o 570 kW i 800 nm te sprintu do 100 km/h za 3.6 sekundi. Doseg sa 100 kWh baterijom je 700 km prema CLTC standardu.
Podsjetimo, Audi je ranije u Kini oživio kultno ime Horch na modelu A8L, što je bilo daleko logičnije. Auto Union, NSU, DKW i Wanderer se još uvijek ne koriste. Tko zna, možda i oni ožive u narednim godinama. Naravno, pod uvjetom da Audi opstane.