Maserati Shamal je ukinut 1996. godine, a sada je opet u prodaji

Foto: Modena Automobili

MODEL kojim je Maserati označio kraj jedne epohe proizveden je u svega 369 primjeraka. Sada stižu novi primjerci.

Maseratiju ne cvate u Stellantisu. Iako ima SUV model u ponudi, poslovni rezultati nisu najbolji i tvrtka još uvijek živi na kredit pod okriljem Stellantisa. Tko zna, možda bi povratak u prošlost i neki retro model pomogli. Zasad su se tom idejom poslužili neki drugi.

Kad je Maseratijev klasik u pitanju, posao oživljavanja Shamala odradila je tvrtka Modena Automobili. Da ga sretnemo, i danas bismo za Shamalom iščašili vrat, pa ne čudi što je ovaj restomod izazvao toliki interes. 

Nova verzija automobila vizualno itekako podsjeća na izvorni model čije je linije zamislio Marcello Gandini. No, za razliku od originala i njegovog V8 twin-turbo motora, ovdje je mjesto prepušteno modernijem 3.0 V6 iz ugaslog Ghiblija. Snaga je povećana s 410 na 500 KS, dok je maksimalni okretni moment od 550 Nm zadržan. 

U kombinaciji sa ZF-ovim osam-stupanjskim automatskim mjenjačem novi Shamal Biturbo dostiže 100 km/h za 4.7 sekundi uz maksimalnih 285 km/h. 

Pritom valja imati na umu da ovaj automobil nastaje na osnovi originalnog modela kojem je konstrukcija ojačana karbonskim elementima i sendvič-panelima. Ovjes je napredniji, a ugrađene su i nove Brembo kočnice. 

Pogled u kabinu nije otkriven, ali se zna da će biti proizvedena 33 primjerka. Svaki će se nuditi po početnoj cijeni od čak 585.000 eura. Cijenu opravdava ekskluzivnost automobila, ali i sam podatak da ručna izrada automobila traje do deset mjeseci. S druge strane, čak i najskuplji Maserati MC20 stoji manje. 

 

Modena Automobili: Passion, Innovation, Tradition. The muscular appearance continues along the sides with sculpted...

Objavljuje Modena AutomobiliPonedjeljak, 4. studenoga 2024.
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.