COP26 je donio puno priče, ali malo konkretnih poteza. Kad je autoindustrija u pitanju, to je više nego očito.
Ako je suditi po trenutnom raspoloženju sudionika summita o klimatskim promjenama, utjecaj na klimu će se nastaviti još žešćim ritmom. Naime, samo šest proizvođača automobila prihvatilo je sporazum da se do 2040. ukine prodaja automobila na benzin i dizel. To su Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Volvo, Jaguar Land Rover i BYD. Oni to žele postići i ranije, do 2035. godine. Njima se pridružilo i 34 zemlje uključujući Hrvatsku, ali ne primjerice Kina, SAD ili Njemačka.
Svi ostali su protiv. Tako je, sporazum nisu potpisale brojne eko nastrojene marke poput Toyote, Honde, BMW-a i Volkswagena. A glavni razlog njihovog odstupanja od sporazuma je potreba velikih ulaganja bez obaveza država da izgrade odgovarajući infrastrukturu.
BMW je tako za Financial Times izjavio da je problem "značajna neizvjesnost u vezi s razvojem globalne infrastrukture koja će moći podržati potpuni prelazak na vozila s nultom emisijom". U Toyoti su poručili da su "suzdržani, premda dijele isti duh i odlučnost u rješavanju klimatskih promjena i ostaju otvoreni za sudjelovanje. Toyota će nastojati postići ugljičnu neutralnost."