Chung Ju-yung (25. studenog 1915. - 21. ožujka 2001.) bio je južnokorejski poduzetnik i osnivač Hyundai grupe, jednog od najvećih chaebola (obiteljskih konglomerata) u Južnoj Koreji. Rođen u siromašnoj seljačkoj obitelji u Tongchonu, u tadašnjem Korejskom Carstvu pod japanskom vlašću (danas dio Sjeverne Koreje), Chung je kao najstariji sin od šestero djece odrastao u teškim uvjetima.
Njegov životni put od siromašnog djetinjstva do jednog od najbogatijih i najutjecajnijih ljudi u Južnoj Koreji simbol je gospodarskog uspona zemlje u 20. stoljeću.
Chung je rođen u selu Asan-ri, u provinciji Kangwon, gdje je njegova obitelj živjela od poljoprivrede. Kao dječak sanjao je o tome da postane učitelj, ali siromaštvo njegove obitelji onemogućilo mu je daljnje školovanje.
Ipak, pohađao je lokalnu konfucijansku školu koju je vodio njegov djed, gdje je stekao osnovno obrazovanje. Već u ranoj mladosti pokazao je talent za poslovanje, prodajući drva na lokalnom tržištu. U dobi od 16 godina, zajedno s prijateljem, pobjegao je u Chongjin kako bi potražio posao i izbjegao težak život na selu.
Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja bijega, 1933. godine, u dobi od 18 godina, konačno je uspio doći do Seoula, gdje je radio razne poslove - od lučkog radnika u Incheonu do dostavljača u trgovini rižom Bokheung. U toj trgovini brzo je napredovao, a nakon šest mjeseci povjereno mu je vođenje računovodstva, što mu je pomoglo da razvije poslovni osjećaj.
Chung je 1947. godine osnovao Hyundai (u prijevodu "modernost"), tvrtku koja je započela kao građevinsko poduzeće. Nakon Korejskog rata (1950. - 1953.), koji je razorio infrastrukturu zemlje, Chung je iskoristio priliku za obnovu. Dobivanjem ugovora od američke vojske za izgradnju vojnih objekata, Hyundai je počeo rasti. Ključni trenutak bio je 1970. godine kada je, u suradnji s predsjednikom Park Chung-heejem, izgradio autocestu Gyeongbu, povezujući Seoul s Busanom. Ovaj projekt smatra se jednim od temelja moderne južnokorejske infrastrukture.
Chung je proširio poslovanje na brodogradnju, uvjerivši grčke brodovlasnike da naruče brodove od Hyundaija, a zatim dobio financiranje od londonskih banaka za izgradnju brodogradilišta. Hyundai Heavy Industries postao je najveći svjetski brodograditelj. Također je razvio Hyundai Motor Group, koji je postao najveći proizvođač automobila u Koreji i treći u svijetu.
Chung je imao pet braće i jednu sestru, a sa suprugom Byeon Joong-seok imao je osam sinova i jednu kćer. Osim toga, imao je dvije izvanbračne kćeri, koje su priznate tek nakon njegove smrti. Njegovi sinovi i braća igrali su ključne uloge u upravljanju Hyundai grupom i osnivanju vlastitih tvrtki, poput Halla Group i Hyundai Kia Automotive Group.
Chung se 1992. godine kandidirao za predsjednika Južne Koreje, osvojivši 16% glasova, ali je kasnije osuđen na uvjetnu kaznu zbog zlouporabe sredstava Hyundaija tijekom kampanje. Zalagao se za poboljšanje odnosa sa Sjevernom Korejom, a 1998. godine simbolično je preveo 500 grla stoke preko demilitarizirane zone kao dar sjevernokorejskom narodu.
Chung Ju-yung preminuo je 21. ožujka 2001. u Seulu od posljedica upale pluća, u dobi od 85 godina. Ostavio je neizbrisiv trag u južnokorejskom gospodarstvu, pretvorivši Hyundai u globalnu silu i doprinijevši "čudu na rijeci Han". Njegova vizija i upornost i danas se slave kao primjer poduzetničkog duha.