JOŠ od legendarne kamatarke BMW je na svojim karavanima nudio koristan dodatak koji su mnogi rado koristili.
Zasebno otvaranje stražnjeg stakla bez potrebe podizanja poklopca prtljažnika je koristan dodatak, kako u gradskim uvjetima tako i na putovanjima. I dok na uskim parkirnim mjestima omogućava pristup prtljažniku bez potrebe podizanja velikog poklopca, gotovo jednako koristan dodatak pokazao se i na putovanjima.
Primjerice, pri odlasku na godišnji odmor, kad ste natrpani preko same police, otvaranjem stakla još uvijek imate pristup teretnom prostoru bez bojazni da ćete morati podizati cijeli poklopac prtljažnika i tako riskirati da se prtljaga prospe po parkingu.
Ne više, jer nakon E34, E39, E61, F11 i G31 ovaj dodatak BMW više ne nudi na svojem karavanu. Na G61 je nedostupan, a sad je poznat i razlog. Alexander Schmuck iz BMW-a je za Motor1 otkrio razlog ukidanja ovog za mnoge korisnog dodatka:
"Razlog zašto se stražnji prozor ne otvara odvojeno ima veze s vitkim, sportskim, aerodinamičnim dizajnom stražnjeg kraja vozila i kosom linijom krova. Ubacivanje mehanizma za zasebno otvaranje prozora na vratima prtljažnika bilo bi na uštrb unutarnjeg volumena u području prtljažnika."
Prevedeno, u BMW-u su zaključili kako bi ugradnja ovog sustava utjecala na formu vozila i istovremeno uzela dragocjene centimetre i litre u prtljažniku. Nekako smo dojma da ima puno onih spremnih da se odreknu manjeg dijela od 570 litara osnovnog korisnog volumena prtljažnika.
Potpuno neočekivano, posebno nakon što su iz BMW-a obavijestili kako na petici neće biti razlike u volumenu prtljažnika ovisno o tipu pogona. Mogao bi se steći dojam kako je BMW ovakvu odluku donio iz nekog logičnijeg razloga, kao što je možda rezanje troškova ili se radi o dodatku koji BMW-ovi poklonici ne žele.
Za utjehu recimo kako manja serija 3 uključujući M3 Touring ovaj dodatak još uvijek ima.