Mate Rimac predstavio Bugatti od pet milijuna eura, svi primjerci rasprodani

Foto: Facebook/Mate Rimac, Bugatti

PREMIJEROM na automobilskom tjednu u Montereyu Bugatti Rimac je i službeno predstavio svoj prvi novi model pod novom upravom, ali i označio prijelomni trenutak u povijesti ove doista posebne marke. 

Kao što je i bilo najavljeno ranije, ovo je "posljednji od svoje vrste", zadnji model u Bugattiju pokretan isključivo W16 motorom. Ime mu je W16 Mistral, a glavom i bradom u Montereyu, u Kaliforniji, predstavio ga je upravo Mate Rimac, označivši povijesni trenutak nakon kojeg će Bugatti biti dostupan isključivo kao hibridni model.

Taj je trenutak zapravo već nastupio jer, osim što su Chiron i sve njegove izvedbe rasprodani, isto vrijedi i za upravo predstavljeni Mistral. Upravo tako, ovdje, za razliku od Nevere, nikakve zabune i kriva tumačenja nisu dopušteni – svih 99 primjeraka je rasprodano, i to po početnoj cijeni od pet milijuna eura. 

Naime, kako Rimac osobno otkriva, najvjerniji Bugattijevi klijenti su već isprobali novitet i većina njih odlučila se za kupovinu. "Automobil smo tijekom proteklih tjedana pokazali postojećim vlasnicima drugih Bugattija i toliko ih je oduševio da je već rasprodan. Bugatti je, stoga, opet rasprodan (danas ne možete naručiti ni jedan novi Bugatti). Proizvodni kapaciteti popunjeni su do kraja 2025. godine. Čestitam kompletnom timu na ovom postignuću", napisao je Rimac na svom Facebook profilu.

 

Kao što se i očekivalo, Bugatti je potvrdio kako je i njegov novitet, poput Nevere, nazvan po vjetru. Radi se o vjetru koji puše na jugu Francuske, a u auto žargonu govorimo o 1600 KS u kombinaciji s novim dizajnom i konceptom roadstera. Ne i u kabini koja je uglavnom posuđena od Chirona. 

Ako vam ime zvuči poznato, oni s boljom memorijom sjetit će se da ga je 1960-ih koristio Maserati. Što se pak pogona tiče, spomenuta snaga nije slučajnost jer se radi o pogonu koji je krasio Chiron Super Sport 300+, model s kojim je Bugatti stigao do 490 km/h.

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.