Čekali smo ga pet godina: Stigao je prvi Porscheov karavan

 Foto: Porsche

IAKO je Porsche već u povijesti eksperimentirao sa ovim konceptom, ništa se ne može usporediti sa novom izvedbom Panamere. 
 
Nakon produljene izvedbe druga generacija Panamere dobila je i Sport Turismo izdanje temeljeno na konceptu iz 2012. godine. Punih pet godina Porsche je odgađao dolazak dosad najpraktičnijeg modela u svojoj postavi osobnih automobila. SUV-ovi su ipak nešto drugo. 
 
Sve novosti svode se na promjene iza B nosača a izvedene su kako bi se dobila shooting brake forma, a time i više mjesta u kabini. Realno, prostranost i nije vjerojatno bila glavni fokus, koliko je to bila praktičnost. "Lovačko" izdanje Panamere tako sada ima osjetno dulju liniju krova čime je prtljažnik postao komforniji. Osnovni kapacitet je 520 litara, a preklapanjem stražnjih sjedala dobiva se čak 1.390 litara korisnog prostora. Više no dovoljno za golferske palice. 
 
Ako mislite da je to nepotrebno znajte da je jedan vlasnik omanjeg dućana u Novom Zagrebu svojedobno donosio voće i povrće upravo u Panameri. Ne sumnjamo kako će isti biti itekako zainteresiran za ovo izdanje, pogotovo sada kada su cijene svježih namirnica otišle u nebo, a velike marže najinovativniji oblik poslovanja u ovoj djelatnosti. 
 
No, vratimo se mi temi i ponovimo gradivo. Panamera je zadržala istu duljinu od 5.049 mm, a mijenjala se nije ni širina od 1.937 mm. Zato je visina porasla za pet milimetara, pa realno putnici straga mogu doista očekivati nešto više komfora za svoje briljantinom ulaštene i gelirane glave, a problema ne bi trebale imati ni putnice s tzv. "trajnom". I da, iza sada stane tri putnika. 
 
Panamera i dalje ima aktivni stražnji spojler sa tri položaja ovisna o brzini. A kad su motori u pitanju predviđeno je pet izvedbi uključujući 4 E-Hybrid izvedbu, te Turbo inačicu na vrhu piramide. Početna izvedba, Panamera 4 Sport Turismo na njemačkom tržištu stoji 97.557 eura, dok je za Turbo izdanje potrebno izdvojiti 158.400 eura.  
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.