USPRKOS krizi u Citroenu ne otežu s razvojem prestižne DS linije proizvoda. Osim modela DS3 najavljenog za ovogodišnji salon u Frankfurtu, tu su i veći aduti, modeli DS4 i DS5.
DS Inside prikazan u ožujku na ženevskom salonu pokazao je kako su u Citroenu itekako ozbiljni kada najavljuju drastične promjene u svojem poslovanju, a sve s ciljem podizanja ponude i približavanja dijela game premiumu. Ništa novo, već godinama isto pokušavaju Hyundai i Kia, u Americi se probija Acura, u neku ruku i Scion, a visoke apetite iskazali su i ostali.
Što se pak francuskog proizvođača tiče, sestrinski Peugeot je lansiranjem 3008-ice praćene modernim tehnološkim rješenjima i doista luksuznim izdanjem interijera jasno dao do znanja gdje stremi PSA koncern.
Konkretno, duh DS (Different Spirit) trebao bi zaživjeti i na većim modelima, DS4 i DS5, koji će se dizajnerski oslanjati na koncepte prikazane proteklih sezona, a tehnološki na serijske C4 i C5.
Tako će DS4 vizualno biti povezan sa studijom C-Sportlounge iz 2005. godine, dok će DS5 biti bliži nedavno predstavljenom Hypnosu. Ako ćemo pak modele smjestiti u neki poznati rang, konkurencija bi manjem DS4 trebala biti kućni Peugeot 3008, sveprisutni Nissan Qashqai, pa čak i SUV-ovi tipa Ford Kuge i Toyote RAV4.
S druge strane, DS5 će pucati još više, prema nekim izvorima čak i do BMW-a X6. Zvuči nevjerojatno, gotovo pa nemoguće. U svakom slučaju vrijeme će pokazati ima li poznata Citroenova kreativnost potvrdu u kvaliteti i nadasve mehanici.